1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C55:n näyttö

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja -Jonttu-, 27/5/03.

1. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tossa Siemens C55:ssa ongelma näytössä, tarkemmin kuorissa...
    nimittäin näyttön kohdalla keskellä on naarmuuntunut kohta. En sitten tiedä, onko se suunnitteluvika Siemenssiltä vai mikä, kun näyttö pääsee noin helposti naarmuuntumaan. Mielestäni olen pitänyt hyvää huolta puhelimestani, en ole pitänyt kolikoiden, avaimien ym. kanssa samassa taskussa. Vanhassa 3210 ei ollut mitään vastaavaa näytössä. Onko muilla vastaavaa kulunutta kohtaa näytön kohdilla? Olen tässä miettinyt uusien kuorien ostamista, joilla vika korjaantuisi, mutta mitä jos uudetkin kuoret naarmuuntuvat samantien? Toinen murheeni on pölyn määrä, se kasaantuu jo päivässä puhelimen sisälle ja häiritsee luonnollisesti näytön lukua. Voisikohan puhelimen kuoria jotenkin tiivistää, jotta lika ei pääsisi niin helposti sisään? Jos näitä näyttöä koskevia ongelmia ei oteta huomioon, niin luuri on ollut kyllä erittäin hyvä ostos.

2. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Mietin ihan samaa asiaa jokunen viikko sitten, kun huomasin näyttöön tulleita naarmuja. Puhelin on aina ollut taskussa, kolikot, avaimet ja muut on ollut toisessa taskussa. Silti näyttöön on tullut tusinan verran pieniä naarmuja.... en tiedä miten, mutta samapa tuo. sitten teen asialle jotain kun en enää saa mitään selvää näytöstä :p

Jaa tämä viestiketju