1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C55 latausongelma

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja PuZo, 5/4/03.

1. PuZo

Tykkäykset:
    0
    Eli käytössäni on vajaan viikon vanha c55, ja ongelma on seuraava. Kun koitan ladata pelejä, tai muita sovelluksia lataaminen ei vain käynnisty. Käytössäni ei olle GPRS:ssää, mutt CSD:llä kun koittaa ladata niin mitään ei tapahdu... Yläreunassa lukee yhdistää... mutta siihen se jääkin... lataaminen ei yksinkertaisesti lähde käyntiin odottaa kuinka kauan tahansa. Internet asetukset ovat kunnossa. Onko muilla samanlaisia ongelmia? ja jos joku tietää ratkaisun niin voisiko ystävällisesti valaista minuakin asiasta ?[/i]

Edit/Esa: otsikko muutettu, latausongelma on yhdyssana

2. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    En saanut millään toimimaan wappia, soittoäänten latausta tai javan imurointia ilman gprs:ää. Aktivoin tekstiviestillä Soneran kuukausimaksuttoman gprs-palvelun ja heti lähti sillä sekunnilla kaikki toimimaan.

Datakaapelilla siirrän kyllä kaiken tarpeellisen, mutta jos joskus tulee pakottava tarve gerpsille niin onpahan ainakin mahdollista käyttää :)

3. PuZo

Tykkäykset:
    0
    eli GPRS on siis lähestulkoon pakollinen... *huokaus*

4. niklash

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli sama ongelma kun ostin saman luurin, siinä oli http asetukset tai oikeestaan CSD asetukset väärin. No soitin asiakaspalveluun ja kysyin mikä vikana, tunti siinä kesti ja sain CSD asetukset.

Ne WAP ja CSD asetukset on eri (ainaki RL:llä).

5. PuZo

Tykkäykset:
    0
    juu, mäkin olen soittannu parikertaa, ja itellänikin on radiolinja. kyllä ne mulla ainakin oli ihan samat ku mitä se sano. Siis kyllä pääsen wappiin, mut en vaan saa sovelluksia ladattua. Mutta jos viitsisit laittaa ne sun asetukset?

Jaa tämä viestiketju