1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C55 "iskun kestävyys"

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja ce1tzu, 13/5/03.

1. ce1tzu

Tykkäykset:
    0
    Viime aikoina on ilmennyt erikoisia "kortti virhe" ilmoituksia kännykän ruudulla. Tämä tulee joskus ihan huomaamattani, mutta kaksi kertaa tämä on tapahtunut kun olen "heittänyt" puhelimen noin parin kymmenen cm päästä sängylle.

Onko teillä käynyt samanlaista? Ajattelin harkita takuuseen vientiä, sillä jos "kortti virhettä" ei huomaa kukaan ei voi soittaa sinulle, luulen näin.

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Se varmaan kestää iskuja, kuten mikä tahansa vastaavanlainen puhelin, jota ei ole ylimääräisesti suojattu iskuilta. Jotain mahdollisesti piilevää ongelmaa siinä saattaa olla, koska joustavalle pinnalle pudotessaan tuollaista esiintyy. Minä menisin sen kanssa huoltoon ja kertoisin korttiongelmaa esiintymisestä toisinaan, mutten puhuisi tuosta heittelystä mitään, koska silloin ei mahdollisesti otettaisi vakavasti.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Sanoisin mielummin, että lopeta se puhelimen heittely...varsinkin jos SIM-korttivirhe ilmenee ainoastaan "harrastuksesi" jälkeen. Voithan tietysti käyttää sen huollossa kuten "pj" ehdotti.

4. AndK0

Tykkäykset:
    0
    No kyllähän luurin nyt pitäisi 20 cm:n pudotus sängylle kestää ilman korttivirheitä. Samanlaisia tärähdyksiähän tulee jos puhelin on taskussakin ihan normaalisti.. Huoltoon vain.

5. Guest Vieras

Huoltoon vain. Ilmeisesti SIM:n kiinnikejä löysä, tai ainahan sinne väliin voi jotain paperia tunkea jos haluaa kokeilla.

6. ce1tzu

Tykkäykset:
    0
    Heittelynä tarkoitin sitä, että "pudotan" puhelimen erittäin pienen matkan jollekkin pehmeälle kuten sängylle. Ei sitä jaksa siihen asettaa niin täydellisesti. Taskuun laittaessakin on joskus käynyt näin. Pyrin viemään puhelimen huoltoon pian.

Ajattelin vain jos tämä olisi ollut yleinen ongelma C55:sen kanssa. Kiitos kumminkin vastauksista. Puhelin en ole kumminkaan tietoisesti heitellyt.

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    OK. Ihmisillä kun on vaan aika erilainen käsitys millainen käsittely on normaalia. Sain sen kuvan että käsittelet puhelinta rajumminkin, mutta selvennyksen jälkeen olen samaa mieltä, että puhelin tarvitsee huoltoa.

8. Unreal

Unreal

Tykkäykset:
    0
    Huoltoon vain. Ei tuommoinen käyttäytyminen ole normaalia kännykälle ;)

9. zxqw

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung S4
    Ei mulla oo tuommosta esiintynyt omassa kännykässäni, joten eiköhän siinä on jotakin häikkää.

10. Pysse

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän tuo on kovallekin lattialle useamman kerran pudonnu korkeammalta, eikä koskaan ole tuollaista tullut vastaan.

Jaa tämä viestiketju