1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C55+ilmaiset soittoäänet+Sonera!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja maasa, 27/11/02.

1. maasa

Tykkäykset:
    0
    Hei! Auttakaa urpoa! Ostin pari päivää sitten ensimmäisen wap/gprs-puhelimeni, eli siis tuon C55:n. My.siemens.comin sivuilta uusi ostaja saa ladata 3 meloodista soittoääntä ilmaiseksi... Noh, pari ääntä olen sieltä saanut viestimuodossa, mutta lataus puhelimeen ei onnistu kirveelläkään! Asetuksia olen pyöritellyt miljoonalla tavalla, mutta ei auta! Olen kokeillut Siemensin, Soneran, Jippiin ohjeilla, mutta ei! Kertokaa nyt ihmeessä ihan alusta pitäen mitä minun pitää tehdä, että sen Elviksen saan soimaan! :) Kiitos!

2. Mitro

Mitro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Mulla ainakin onnistu, kun otin ylös sen viestissä tulleen linkin, avasin selaimen ja naputtelin siellä URL -osoitteeksi. Tosin en mäkään saanu kuin kaks niistä kolmesta. Siin kun on jokin aikaraja minkä puitteissa ääni tarttee käydä lataan.

Ja ihan soneran asetuksilla se mun wappi pelittää, kun kokeilin niit jippiin asetuksia, koko puhelin sammu.

Muuta en tiedä.. varmaan joku tietää!

3. Predator2000

Tykkäykset:
    0
  4. Belchar

Tykkäykset:
    0
    Onko kukaan saanut niitä wav-tiedostoja ladattua ? Itse yritin ladata yhtä wav-ääntä ilmaiseksi niin puhelin alkoi valittaa virheestä.

5. Predator2000

Tykkäykset:
    0
    Oliko wavi oikeassa muodossa?

6. Belchar

Tykkäykset:
    0
    En tiedä oliko jippii laittanut sivuilleen ne oikeaan muotoon...

7. maasa

Tykkäykset:
    0

GPRS on aktivoitu ja wap toimii. Olen yrittänyt juuri noilla asetuksilla, jotka löytyvät linkistäkin. Ei auta. Jippiin asetuksillakin yritin, mutta ei. Tosin jos joku voisi ystävällisesti kertoa, mikä wap-asetuksissa tulee aloitussivuksi (siis Jippii)?? Olen yrittänyt myös Sound Managerin kautta näpytellä osoitteita, mutta joko herjaa virhettä tai väärää URL:ää (joka ei ole mahdollista ;).

Siis hermot menee kohta ihan totaalisesti, kun tahtoo niitä hienoja soittoääniä!! Onko jotain jonka olisin voinut jättää huomioimatta tai tehnyt väärin? Onko jotain muuta keinoa??

8. maasa

Tykkäykset:
    0
    Tulipa vaan tässä mieleen, että maksaako tuo latausYRITYSkin?? Meinaan maanantaina puhelinlaskun saldo oli 20 euroa ja nyt kahden päivän epätoivoisten soittoäänien latauskertojen (joita on noin MILJOONA!) jälkeen saldo on humpsahtanut 61 euroon, vaikka en ole soittanut ainuttakaan puhelua?!?! Enkä saanut ainuttakaan soittoääntä! Eihän tässä rahat riitä mihinkään, jos edessä on toinen miljoona epäonnistuneita latausyrityksiä!

Jippii!! Taidan kohta tyytyä noihin valmiisiin rimputusääniin :(((( Ketuttaa!

9. maasa

Tykkäykset:
    0
    Problem solved!!! Uskokaa tai älkää, mutta maanantaina Soneralta tilaamani GPRS-perusominaisuus ei ollutkaan aktivoitunut vaikka olin saanut tekstiviestinä vahvistuksen! Eli siis nyt toimii kun soitin asiakaspalveluun! Laskun suuruus taas johtui siitä, että koska GPRS-yhteys ei toiminut puhelin käytti data-liikenneyhteyttä, joka nähtävästi ei ole kovin halpaa :D Eli tämmöistäkin voi sattua!!

10. Belchar

Tykkäykset:
    0
    Eli sinulle kävi sama kuin minulle :D Itsekin aktivoin asiakaspalvelusta, mutta sain toimimaan vasta kun tilasin tekstiviestillä. Jippiin datapuhelut tosiaan tuntuvat olevat kalliit...

11. Kit

Tykkäykset:
    0
    Mikä on tämä oikea muoto? Eli khz-määrät yms.

12. Kastelukannu

Tykkäykset:
    0
    mites kun mulla tulee että GPRS-yhteys estetty, niin mitä se tarkoittaa??

13. Predator2000

Tykkäykset:
    0
    No mitäs luulisit? GPRS:ää ei ole aktivoitu.

Jaa tämä viestiketju