1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C55:een datasofta.

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja kopi, 13/1/03.

1. kopi

Tykkäykset:
    0
    Onko C55:n jotain softaa millä voin usb-datakaapelia käyttäen siirtää esim logoja?

2. Apple/PDs

Tykkäykset:
    0
    Saman tahtoisin minäkin tietää!! Onko myöskään olemassa mitään ohjelmaa C55:lle jolla voisi tehdä omia musiikkeja ja siirtä ne omaan kännykkäänsä?

Niin ja mistäköhän niitä javapelejä/musiikkeja voisi kopioida kännykkäänsä (dna liittymä)?

3. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
  4. ValioPingviini

Tykkäykset:
    0
    Ei oikein tuolta löytynyt sopivaa ja siemensin sivuilta haetulla dataexchange softallakaan ei tuntunut toimivan. Eli pitääköhän tuolle usb johdolle olla erilainen softa?

5. Spaca

Tykkäykset:
    1
    Samaa kiroilun juuri itsekkin, eli ainakaan tällä hetkellä usb-piuhalla ei ole minulle muuta virkaa kun toimia kännykän laturia kun modemia en tarvitse...

6. Spaca

Tykkäykset:
    1
    No niin ratkaisu löytyi, Soft Data Link 5.0 rupes pelittämään! Eli latasin USB-driverin täältä ja päivitin ajurin tätä reittiä XP:n Administrative Tools -> Computer Management -> Device Manager ja siellä minulla oli tuntematon USB-laite. Täältä hain sitten laitteelle uuden ajurin ja päivitin sen hakemistosta mihin olin purkanut lataamani ajurin. Olisi varmasti onnistunut kun olisin heti laittanut tuon ajurin kun ensimmäistä kertaa tökkäsin usb-piuhaa koneeseen. Sitten jouduin vaihtamaan vielä ajurin asetuksista Com portin 3:sta 1:ksi ennenkuin rupes pelittämään...

...mutta ohjelmalla ei voi siirtää soittoääniä tms. Editoida voi kyllä SIM-kortin tietoja ja lähettää SMS-viestejä...

7. Belchar

Tykkäykset:
    0
    C55:ssa soittoäänien jne. siirto on estetty kaapelin kautta. Ainoa mitä olen saanut siirrettyä ovat logot ja näytönsäästäjät.

8. Apple/PDs

Tykkäykset:
    0
    Mitenkä noitten midien haku netistä periaatteessa toimii? Voinko uploadata jonnekin omalla sivulle jonkun midin ja sitten Sound Managerilla hakea sen? Onnistuuko? Jos onnistuu niin paljonkohan kyseinen operaatio maksaa/kerta, käytössä DNA + GPRS..

9. witchmaster

Tykkäykset:
    0
    Onnistuu, minulla on Brinsterilla web-tilaa (www.brinkster.com). Sieltä mä haen midini. Dna:lla on kiinteä hinta GPRS suhteen, että kertamaksuja ei ole.

10. Apple/PDs

Tykkäykset:
    0
    Sivustolla ei ole varmaan väliä, taidan itse laittaa sitten mtv3 sivuille...

Eli ei maksa siis mitään? Onkohan tietoa voiko kyseisiä midi-kappaleita testata jollain ohjelma mikä soittaisi ne niinkuin Siemens soittaisi ne itse? Onko midin pituudella mitään väliä?

Onnistuuko vastaa kuvienkin kanssa?

11. MIte

Tykkäykset:
    0
    Milläs softalla nuo siirtyy, kun ainakin MobileMaster herjaa että logot on estetty...

12. Belchar

Tykkäykset:
    0
    Sx35CZ, niminen pystyy siihen ainakin. Ei ohjelmassa tarvitse aina olla suoraa C55 tukea. http://www.club-siemens.net <- tuolta software kohta. s25@once tuki muistaakseni myös näytönsäästäjiä ja osaa tehdä omia logoja kuvista. Ikävä vain, että se on saksankielinen

13. StrakeAir

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju