1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

c55 akun kestävyys

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Sakux, 17/2/03.

1. Sakux

Tykkäykset:
    0
    Elikkä minkä aikaa kenelläkin kestää kyseisessä puhelimessa akku. Nettikäytössä ja sitte ihan "normaali" käytössä?

2. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eihän se mitään kestä... Täysi akku on 1,5h puhelun jälkeen melko finito. Valmiustilassa kestää kyllä mutta txt-viestit kuluttaa taas. (Niitä lähtee maailmalle paljon kun eivät mitään maksa).

3. nicke

Tykkäykset:
    0
    5-7pv kestää mulla. Tosin enhän minä paljoa puhele..

4. dynamo

Tykkäykset:
    3
    2,5pv max

5. Espe

Tykkäykset:
    0
    max 3 päivää, yleensä 2 päivää aika kovalla käytöllä. laturi onneksi pieni -> sopii hyvin taskuu ja kulkee hyvin mukana

6. kebek

Tykkäykset:
    0
    lisätään nyt tännekin sama mitä toisaalla kirjoitin. nyt 6 päivää ollut lataamaatta ja hyvin toimii. eilen oli 1/4 akusta jäljellä ja kun äsken vilkaisin oli puolet jäljellä! akku siis mystisesti latautunut taskussa ollessaan. hyvä ominaisuus sinänsä että laturi on näemmä täysin turha kapistus tällä luurilla.

7. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kestäähän se akku jos ei mitään tee, mulla on linjat kuumana keskimäärin koko ajan niin työn takana on saada 2 päivää kestämään.

8. nicke

Tykkäykset:
    0
    hehe, tuokun olisi totta, nimittäin että se latautuisi automaagisesti. :)

9. kebek

Tykkäykset:
    0
    no ei se nyt ihan pelkässä valmiudessa ole ollut, joskin käyttö on ollut vähäistä (muutama puhelu). viikonloppuna tuli kyllä paljon siirrettyä javaa ja testattua niitä joten itselleni oli ainakin yllätys että vielä virtaa riittää.

10. AlpinaD10

AlpinaD10 Goldmember

Tykkäykset:
    723
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3T
    palautetta

Normaali käytössä kestää 3-7 päivää (tekstarit on niitä jotka kuluttaa), mutta jos käyttää wappia ja esim. lataa soittoääniä ni ei kestä kuin muutaman tunnin

11. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Pakko viel kysästä et miten uusimmal softal toi C55 kestää?
    Oon siks mun S35:sta vaihtamas ku akku hyytyy about 1h puhelun jälkeen. Kestoo pitäis saada ku handsfree o melkeenpä aina kehis. Niin ja eihän siementäjäs pysty vieläkään ladata samal ku puhuu HF:llä?
    Vai miten on uusien mallien osalta...

12. Amppman

Amppman

Tykkäykset:
    0
    Mulla kestää 5 - 7 päivää riippuen käytöstä, johtuu varmaankin siitä että en käytä taustavalaistusta joka "siementäjässä" vie tunnetusti paljon virtaa esim. kirjoitin 3 viestiä taustavalo päällä ja akkupalkki väheni 3 pykälää. S35 siemensissä voi olla akku vanha jos siinä ei kestä puhua pidempää

13. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Tiedän sil toi mun luuri on jo kohta 3v vanha. Kun tässä uutta ollaan hankkimassa niin akun kesto puhuttaessa on yks tärkeimmistä kriteereistä. Näköjään toi C55 ei mitään älyttömiä sessioita kestä..?

14. kebek

Tykkäykset:
    0
    itselläni on taustavalot ja värinät ja muut vimputukset päällä ja normaali tekstailuilla/puheluilla kestää 5-7pv (softana fw18).

Jaa tämä viestiketju