1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C55, 3510i tai joku muu?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja BiGG, 27/2/03.

1. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Nyt alko mietityttään et joko C55 tai Nokia 3510i, kun hinta on almost sama. Onko käyttökokemuksia molemmista tai muista about 200e phoneista? Vanha S35 alkaa kuupaan niin vaihto on edessä.
    Javal varmaan saa kalenterin mitä kummaskaan ei oo.
    Nokiassa näytti olevan vähä paremmat ominaisuudet, mut melkeenpä tärkein kriteeri on akun kestävyys ja mieluiten HF-kehissä kestävyys..miten siis kestää? Ja näyttö tietenki sais olla hyvänpuoleinen. Tuos C55:ssa on pienempi näyttö ku entises luuris niin seki vähän masentaa. Mut joku alle 200e phone ois ny vaihdettava.

Ei täs nyt muuta, elikkäs piis aut.

edit: vähä muokkasin..

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Re: C55 vai 3510i?

Onhan 3510i:ssä kalenteri ja hyvä sellainen ilman Java kikkailujakin. Kyllä noista kahdesta ennemmin tuon 3510i:n ottaisi. Akku tuossa Nokiassa on mielestäni myös vähintään kohtuullinen (parempi kuin C55).

3. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    No hyvä homma. Katoin ettei siin Nokias oo. Kuul

4. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    3510i:n ottaisin siksi koska siin on värinäyttö ja koska se on Nokia!

5. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    No mää yritän karttaa Nokiaa viimiseen asti, mut kai se on pakko sortua jos ei muuta kilpailijaa tuon C55en lisäksi löydy ;)

6. tommis

Tykkäykset:
    0
    itellä ollu 3510i kohta kuukauden ja suosittelisin jotain muuta mallia..tää on tietysti mun mielipide

7. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    no mikset sitten myy sitä pois ja osta itsekin jotain muuta mallia?

8. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    No mikäs on luuris vikana? Onko kuitenkin hinta/laatu kohdallaan? Vai tuntuuko liian teinipeeloxx puhelimelta :) Mites akun kesto?

Tos nyt pikasesti puh.kioskista selaillessa vaihtoehdot ovat nämä:
    Siemens C55, Nokia 3510i, Motorola C332, Panasonic EB-GD67.
    Silti saattaa olla et Mokian ja Siementäjän välinen tappelu tästä tulee ja puhelinkauppiaan lopullinen tarjous ratkaisee..mut kattoo ny.

ps. onkos tuolle Nokialle saatavissa Siemenssiä vastaava lataava USB-kaapeli? Ja hinta....?

9. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    kaapelia ei Nokian virallisena lisävarusteena löydy, mutta epävirallisia hyviä löytyy.

kyllä sanoisin että kannattaisi tiputtaa noist ainakin Siemens ja Motorola pois ja siirtyä värikauteen.

ja mun mielest tossa 3510i:ssä on todella hyvä akun kesto.

10. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos raha ratkaisee ja ei tartte mitä värinäyttöjä, GPRS ja muita niin Siemens A50 helppokäyttönen ihan hyvä perus känny, saa halvimmillaan 99 euroa. Jos polyfooniset soittoäänet ei ole välttämättömiä mutta GPRS kiinnostaa tai vaikka Java niin M50 voisi olla varteen otettava. No jos hirveen halpa hinta ole kriteeri niin C55 on hyvä vaihto ehto ja jos haluaa "esimakua" värinäytöstä niin 3510i vois olla hyvä. Motorola saattaa olla ihan hyvä, mutta vaikuttaa aika lelulta ja ei ole yleensä noista Motorolan halppis malleista mitään parhaita kokemuksia.

11. lada-v8 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on ollut Nokian 3510i n. kuukauden verran yhtenä puhelimena ja olen ollut todella tyytyväinen!

Akku kestää viikon vähäisessä käytössä, näyttö on ollut hyvä ja mitään ongelmia ei ole esiintynyt.

Tämä on minun mielipiteeni, 3510i: Hinta/laatu suhde 10-

12. tommis

Tykkäykset:
    0
    oisko yks syy et en osta uutta kun ei oo rahaa kun just ostin sen..ei kai siinä mitään vikaa oo mut ei kyllä mitään kovin hemasevaakaan..ja siinähän luki et tää on mun mielipide!!!

13. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minun kohdalle i:hin on sattunut noin 20 vikaa ja kolmatta kertaa jo huollossa eikä mitään edistystä. Ostaisin sinuna C55:n. Olen itsekki kai vaihtamassa siihen

14. Guest Vieras

Ainoat huonot puolet mitkä c55:sta tulee mieleen on akun kestävyys (minulla kestää ~2-3 päivää riippuen käytöstä), sekä hieman natisevat kuoret, muuten olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen :)

15. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko C55:teen saatavilla "tehoakkua"?

16. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    No semmosen puhelimen ostaisin mis on ainaki gprs,java ja polyäänet..mitenhän toi Mokia pitää arvonsa? Tää mun about 3v vanha Siementäjä S35 on nyt puh.kaupan mukaan 40-60e arvoinen. Käyn ainaki testiin ton Mokian ja jos tuntuu hyvältä saatan jopa poistaa sen.
    Sit syksyl ku massii niin SX1 kehiin ;)

17. Unkle

Tykkäykset:
    0
    Moro Daddy Lovebone! :)

Äijäkin hankkimassa luuria? Mulla on ollu nyt pari kuukautta 3510i. Ihan hyvin on kyl pelittäny. Ainut mikä meikää haittaa on se ettei saa valittua kuin yhden tilatun soittoäänen kerralla. Mut eipä se nyt hirveesti haittaa. Akku kestää hyvin jne. Tyttöystävällä on toi C55. Ei siinäkään suurempia ongelmia ole ollut. Lähinnä on ollut vaikee löytää/ladata soittoääniä... Miititään yo:lla ens viikol niin saat räplätä mun peliä :) -Heikki

18. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Joo tehään näin.. Ehän mää tajunnu ku lopus vasta ku oli nimimerkki et äijäki väijää täällä..mut siis joo. Vois räplää sitä ja testiä hiukkasen..peace

Btw. kävin sitä näin ulkoisesti kattomas liikkeessä ja kyl oli iso verrattuna C55:een, mut kai tota nyt hetken jaksaa kattoa ;)

19. krisse

Tykkäykset:
    0
    Mä olin pettynyt tohon N3510i:hin... En tiedä oliko mulla joku maanantaikappale vai mikä kun bugeja oli enemmän kuin windowsissa ;)
    Käytin sen softapäivityksessä mutta eipä siitä ollut mitään hyötyä..kaikki bugit liitty gprs-wap ja java käyttöön.
    Ostin sitten T300:sen ja ei ole mitään ongelmia ollut, jopa gprs toimii paremmin ja luotettavammin kuin 3510i:ssä. Ja ne soittoäänet on järkyttäviä verrattuna t300:seen.
    Olen lukenut palstoilta että en ole ainoa jolla on ongelmia ollut tuon mallin kanssa mutta jos wappi ja java ei ole niin tärkeitä niin kyllä se sitten menettelee.

20. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No mulla on samoja kokomuksia. Paska koko puhelin, ainakin omani. Nyt olen vaihtamassa C55 tai T300. Ellen sitten saa kokonaan uutta, TOIMIVAA, 3510i:tä. En kyllä seuraavalla kerralla Nokian mokia osta ellei jotain muutosta puhelimien toimivuuteen tule

Jaa tämä viestiketju