1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C45 Sammuilee

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja gynecomastia, 4/4/03.

1. gynecomastia

Tykkäykset:
    0
    Olen omistanut vuoden ajan C45 puhelimen.
    Alusta lähtien huollattanut sitä takuussa.
    Neljännellä kerralla vaihtoivat koko laitteen uuteen, tehtaalla.
    Aina sama ongelma, sammuilee, asetukset nollailee tai muuttuu aiemmin valituiksi, ja jumittelee.

Nyt olen käyttänyt uutta C45 puhelintani 4.päivää, ja sama ongelma tuli taas. Eli puhelin sammunut itsestään, ja asetukset nollaantuneet.

V###U en enää ikinä osta siemensiä.

Onko muilla vastaavia kokemuksia.

En taida enää viitsiä viedä huoltoon..

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kaksi ohjetta sulle annan nickkiis gynecomastiaan: ota Nolvadexiä ja gynecomastia häviää:)Siemenssiisi sellainen neuvo,että vie nyt se huoltoon vaikka Anglo serviceen ja pankoot sulle vielä uuden kapulan tilalle.

3. Noname

Tykkäykset:
    0
    C45:n omistaja mulla ei tuollaista ongelmaa ole.
    Siemensien kanssa toki ollut hiukan ongelmia...ja tuntuu tosiaan, että vaikka korjaukseen vie, siellä ei tapahdu minkäänlaista parannusta :(

Onkohan Siemensillä sitten vain niin paljon noita viallisia puhelimia...

4. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    C45 on kyllä niin surkea luuri, että mulla ei ole huonompaa koskaan ollutkaan. Jopa 3210 oli toimivampi. Näppis on surkea ja mulla jumitti myös monesti todella paljon ja akku on suorastaan luokaton jopa NiMH akuksi. Suosittelen puhelimen vaihtoa lämpimästi.

5. jussia

Tykkäykset:
    0
    Mullakin aina välillä sammuilee ja tulee korttivirheitä, mutta ei ne paljoa haittaa. Kesällä osta sitten uuden M55:sen :)

Jaa tämä viestiketju