1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Bugeja 6510:n 4.12-softassa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Conda, 22/10/02.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    -Kun tallettaa kalenterimuistutusta, niin viimeisessä vaiheessa puhelin jämähtää noin kolmeksi sekunniksi!

-Kun laittaa puhelimen päälle, alkugrafiikka pätkii pahasti, ääni kyllä kuuluu

-Ruudun oikea alakulma on hieman hämärä

Positiivista: viestikansioiden nopeutunut avautuminen ja sulkeutuminen

2. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Mun mielest alku "kädet" pätkäsee ennenku ne lähtee tulemaan kokonaan
    oikea alakulma on hieman himmeä

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli sulla ainaki 2/3 samat bugit kuin mulla. Eikö sulla oo tuota kalenteri-bugia?

4. Jansu

Tykkäykset:
    0
    Ainut mitä mulla o, o toi alkugrafiikan hitaus. Mielestäni ollu kyl aina aikasemmillaki softaversioilla... Viivettä kalenterissa ja valon himmeyttä ei ole..

5. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    En oo koittanut kalenteria vielä =)
    Mutta uskoisin että samat onkelmat on

6. mrv

Tykkäykset:
    0
    En huomaa kalenterissa kuin n. 1-1.5 sekunnin tauon, joka nyt ei mitenkään häiritse (ihmettelin tosin ensin hetken). Tauko johtuu ilmeisesti bugista, jonka takia ei "merkintä talletettu"-grafiikkaa näytetä. Mulla kuitenkin tulee tuo ilmoitus, jos tallettaa kalenterimerkinnän ilman hälytystä.

Alkugrafiikka pätkii joo, hyvä ettei ongelma ole puhelimessa vaan softassa.

Mitään ruudun oikean alakulman hämäryyttä en ole huomannut, ja kai sellainen johtuu näytöstä eikä mitenkään softasta...

Ja tuo muuten tosiaan taitaakin olla totta, että viestikansioiden avaus on nopeutunut. Mulla on yhdessä kansiossa n. 40 viestiä, ja nyt sitä jaksaa jopa availla.

Mut GPRS:n toimivuutta on kuulemma paranneltu, mikä on ihan kiva kun mulla sen kanssa on välillä ongelmia ollut.

7. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En ole ainakaan huomannut suurempia käyttöön merkittävästi vaikuttavia bugeja. Paitse sen lompakko toiminnon tunnuksen kyselyn, josta on puhuttu täällä aikaisemmin.

8. HMK

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Lumia 640 LTE
    Kumma kyllä, minulla ei esiinny mitään mainitusta virheistä. Lompakkoa en tosin ole kokeillut, mutta kalenteri, näyttö ja alkugrafiikka toimii kyllä niin kuin pitääkin.

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Samoin.

10. Amppman

Amppman

Tykkäykset:
    0
    Jos aloitus animaatio ei oikein miellytä ja kotona on tietokone jossa on infrapuna ja netti yhteys niin hakekaa logomanager ohjelma ja muutakaa sitä aloitus logoa niin tein minäkin ja nyt aloitus animaation asemesta on se perinteinen kättely kuva ja sen alla teksti mokia, lähtee muuten nopeammin tulille kuin mitä olisi se animaatio, itse softassa en ole löytänyt mokia, voi johtua siitä että käytän puhelinta lähinnä puhumiseen

Jaa tämä viestiketju