1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

BT -handsfreet - akun hyytyminen vaiko muuta?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Andreas, 1/8/05.

1. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Moi,

Itselläni parisen vuotta vanha HBH-60, joka alkanut nyt, muuten erinomaisesti toimittuaan, pätkimään yhteyttä. Kun puhelu alkaa, kestää alle minuutin kun pätkäisee yhteyden. Akku ei kuitenkaan lopu, sillä valo vilkkuu edelleen vihreänä. Olisiko syynä akun käyttöiän loppuminen kuitenkin?

Mitään kolhintaa tms ei ole laitteelle tapahtunut. Olen testannut värkin myös toisen puhelimen kanssa, ja samat ongelmat sielläkin. Olen myös yrittänyt uudelleen parittamista, mutta sekin on todella takkuista. Olen kokeillut myös nollaamista, eli laittanut hakutilaan, sammuttanut pitäen painiketta pohjassa ja taas käynnistäessä hakutilaan. Ei auta.

Pitänee ostaa uusi, sillä huoltaminen postikuluineen tuntuu maksavan vähintään puolet uuden hinnasta.

2. tanheis

Tykkäykset:
    0
    Moi!

Noihin voi vaihtaa akkuja. Oon vaihtanu HBH-30 mallisiin akkuja itse.
    Avaa se ja katso millaiset akut on ja osta uudet kennot.
    Löysin itse Tampereen paristopisteeltä omaani. Se on rautatieaseman lähellä puiston kupeessa.

Laita vaikka kuva akusta sitten tänne niin katotaan.

3. Andreas

Tykkäykset:
    0
    No ostin jo uuden HBH-662:n, mutta voishan tuota vanhaa ruveta tutkimaan vielä...

4. Andreas

Tykkäykset:
    0
    ...ai niin, miten sen purkaa hajottamatta kuorta?

Jaa tämä viestiketju