1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

BT Handsfree

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja finnteme, 22/9/06.

1. finnteme

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone 4 White, Nokia N8
    Käytättekö BT handsfreetä esim. kaupungilla kävellessänne?

Muutama kaverini on kommentoinut, että näyttää lievästi sanottuna "hassulta" kun ihmiset kulkevat nämä laitteet päässään kaduilla, kaupoissa yms..

Mitä mieltä itse olette?
    Itse käytän sitä silloin tällöin kun on paljon kantamista yms. mutta mikään vakiovaruste kaupungilla liikkumisen aikana se ei minulle ole.

2. htavilap Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ok.

3. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Onhan noita, käytettyä tulee tarpeen mukaan .....

5. laspa

laspa

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 640 /SGS3 4G
    Nojoo, omasta mielestä näyttää täysin naurettavalta, kun joku esim. kaupassa kulkee bt-hf korvalla, varsinkin jos ei olemitään kantamuksia.. No, onneksi se ei ole minun ongelmani ;)

6. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Kyllähän tota pienikokoista BT HF:ää tulee pidettyä korvalla niin autossa kuin kävellessäkin.

7. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3467
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    No en minä kävellessä kehtaa pitää mokkulaa korvassa, mutta rullaluistellessa sen pidän korvalla.

8. pahkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Joskus käytän, joskus en; riippuu siitä, että jaksanko autosta noustessani ottaa tuon pois korvalta vai en. Yleensä en pidemmän aikaa auton ulkopuolella oleskellessani tuota korvalla pidä, mutta joskus se sinne unohtuu... Joskus töissä pidän tuota korvalla, kun ei oikein öljyisillä/rasvaisilla tahi muuten vain pas... käsillä viitsi puhelinta korvalle ottaa; puheohjaus näyttää tällöin kyntensä. Moni ei muuten vieläkään tiedä moisen ominaisuuden olemassaoloa, vaikka itselläni tuo oli ensimmäisen kerran käytössä jo NMT -aikaan (ilman HF:ää tietysti) Philips PR95 -masiinassa. Oli muuten pirun hyvä puhelin, sniff... *avaa oluttölkin ja vaipuu seniileihin ajatuksiin eilisestä, jolloin kaikki oli paremmin*

9. kenopaeaenaali

kenopaeaenaali Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    ensivaikutelma tyypeistä, jotka tulee luurit päässä vastaan esim. kaupassa: turhantärkeä
    --kpn

10. Peppokani Vieras

Tuo on totta.
    Itse en käytä handsfreetä kuin autossa, mutta on se välillä raivostuttavaa pienen pysähdyksen takia mennä sitä repimään korvasta pois.

11. janppa

Tykkäykset:
    0
    Itse en pidä korvalla muuten kun autossa. Poikkeuksena Tankkaukset, tupakin ostot tms.

Jaa tämä viestiketju