1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

BT handsfree -laitteet

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja tapsaK, 10/2/03.

1. tapsaK

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään kokemuksia BlueToothilla toimivista handsfree laitteista? Ovatko mukavia käyttää ja pysyykö BT yhteys laitteiden välillä luotettavasti vai hukkaavatko laitteet helposti toisensa? Puhelimena minulla on 6310i.

2. huippu

Tykkäykset:
    0
    Itse olen käyttänyt BT:a Ericsson T68i.ssä ja olin todella tyytyväinen.
    Huikea ero oli käyttää autossa kun johtoja ei ollut tiellä ja kotonakin käytin kun puhelin pystyi olemaan kirjahyllyssä ja toimi aina parvekkeelle asti. Tietysti akun kesto pitkällä matkalla oli ainoa miinus mutta normaalisti sekään ei ollut ongelma. Nokian kanssa en ole käyttänyt ,mutta ainakin erkin kanssa oli loistava.

3. Bluetooth

Tykkäykset:
    0
    Forumin keskustelujen pohjalta kannatta kokeilla jabran BT 200 tai 300 malleja

Lisää tietoa saat käyttämällä tuota mainiota haku toimintoa ja laittamalla hakusanaksi vaikka tuon "Jabra"

4. pirtlandia

Tykkäykset:
    0
    Nyt olen testeillut S55 + Bluetrekin yhdistelmää pari päivää ! Tuntuu pelittävän oikein hyvin !

5. tanheis

Tykkäykset:
    0
    Ericsson T39 ja SonyEricsson HBH-30..
    Tyytyväinen olen ollut.. Toiminut hyvin!
    Ei hukkaa HF:ää eikä vaikuta akun kestoon juurikaan.. Siis periaatteessa ilman hf:ää puhelimen mikki/kaiutin on pällä mutta hf:n kanssa ei, joten virrankulutuksessa ei ole suuria eroja.
    Etenkään kun käyttää automaattista eli katkaisee yhteyden, kun sitä ei tarvita.

Nokian 6310/6310i ei kuulemma tue kyseistä ominaisuutta, että katkaisisi yhteyden automaattisesti HF:ään..

6. jjari

Tykkäykset:
    0
    Mitenkä tuo ominaisuus ilmenee käytännössä? Omassa 6310i + Jabra BT300 yhdistelmässä BT vilkuttaa harvakseltaan valoa, ja kun painaa jotain näppäintä puhelimessa/aloittaa puhelun/yms. niin yhteys muodostuu ja valo alkaa vilkkua nopeammin. Tämäkö ei ole ko. ominaisuus?

Jari

7. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Missäs kaikissa Nokian luureissa on tuo bt-hf mahdollinen? Onko 5100:ssa?

8. jjari

Tykkäykset:
    0
    www.nokia.fi

9. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6620
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    3650,7650(vain data),8910/i,6310i

noissa nyt ainakin....