1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

BT + GPRS + SCM + 7650

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja s98044, 28/5/03.

1. s98044

Tykkäykset:
    0
    Hei,

Ongelmia riittää, mutta älkää tuomitko etukäteen; olen yrittänyt selata
    vanhoja viestejä, mutta en ole ongelmaani vastausta löytänyt.

Eli haluaisin käyttää otsikossa olevia laitteita surffailuun. Olen asentanut
    SCM BT-donglen, ja yhteys puhelimen ja donglen välille syntyy, eli
    kun valitsee "My Bluetooth Places":stä Nokia Dialup networking, yhteys syntyy eli väri muuttuu keltaisesta vihreää.

No, jos kerta yhteys on, niin mikä on ongelma? Ongelma on se, että kun siirryn IE:n puolelle, sille pitää kertoa modeemi, jota käyttää. Listalla on BT 7650 fax modem ja nollamodeemi, mutta ei kai näitä valita? Joten ilmeisesti minun pitäisi asentaa ns. bluetooth modeemi. No, jos näin tekee, saakin modeemin asennettua, mutta mikä pitäisi olla COM-portti? Jossakin puhuttiin, että dongle käyttää COM3:sta, mutta ainakaan w2k ei tarjoa tälläistä vaihtoehtoa, vaan COM7 (bt serial) COM8 (bt serial) COM9 (bt fax), ja sitten COM12-17 bluetooth portit.

Jos tämän ongelman saa ratkaistua, sitten kai vain valitaan asennettu modeemi ja heitetään Soneran gprs-numero (*99*... jne) ja nää alustuskomennot (AT..jne)

Kiitän kovasti avusta!

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Kokeilepa noita 7 ja 8, jollet jo ole ehtinyt kokeilla.

Sen jälkeen voit tosiaan laittaa nuo data-asetukset juuri luomallesi puhelinverkkoyhteydelle.

Jaa tämä viestiketju