1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

BT asiaa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja aenkake, 29/2/04.

1. aenkake

Tykkäykset:
    0
    Laitanpa tämän viestin tämänkin valikon alle, sillä mitä nopeammin saan asiallisen vastauksen, sitä nopeammin pääsen itse asiaan, eliikkäs:

Puhelimeni on N-Gage ja tarkoitukseni jakaa PCn nettiyhteys BT:llä siihen. Vanhoja threadeja selaamalla löysinkin ohjeet kuinka tämä yhteyden jako tapahtuu, mutta muutamaan asiaan haluaisin vastauksen.

Ensinnäkin en ole kovinkaan perillä BT teknologiasta. Eli mitä käytännössä pitää ostaa PClle. Tällä foorumilla on puhuttu jostain Bluetooth USB-Donglesta, joka näyttää tältä esim: http://www.polkumyynti.com/products.php?g1=7deff3&PHPSESSID=b3fde279f9d591845017aece259f1480

Riittääkö jos tuommoisen mötikän ostaa USBhen? Mitä muita vaihtoehtoja on? Olen kuullut että on myös jotain BT-kortteja PClle. Mitä näillä on eroa ja mitä kustantaa ja mistä porukka on omia ostanut ja kuinka toiminut?

Lisäksi Foorumilla on ollut paljon puhetta jostain mRouterista. Sen verran olin jutuista ymmärtävinäni, että se on jonkin sortin ohjelma. Tuleeko se (tai vastaava) BT laitteen mukana ja mitä sillä tehdään? Vai voiko sen kenties imuttaa netistä? Ainakaan kun googleen heitin mRouter, niin ei mitään merkittävää löytynyt...

2. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    bt-dongle on montakertaa halvempi kuin kortti, joten suosittelen donglea. Ero näkyy selvemmin hinnassa, tietääkseni toimivuudella ei ole mitään eroa??

Mrouter on ohjelma joka tulee pcsuiten mukana.

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
  4. aenkake

Tykkäykset:
    0
    Kaks pitää tehä. Jos luit tarkasti niin laitoin tän topicin alkuun maininnan siitä, koska menen päivällä ostamaan kapulla ja tartten vastauksen heti. Tänne valikkoon vastaukset yleensä tulevat nopeammin...

Ja tämä 2 topiccia toimi, sillä tuonne toiseen ei tullut mitään, kun taas tänne joku ystävällinen jo vastasi... Että silleen.

5. doze

Tykkäykset:
    0
    Minä ostin atk-agentista Epox BT-DG02A bluetooth adapterin eli ns. donglen. 100m "in-line-of-sight" kantama ja hyvin pelittää. Kyseistä näyttää monet muutkin käyttävän, mitä täällä foorumilla on sattunut silmään. Ei ole kovin kalliskaan, 33€ atk-agentissa ja he ovat yksi harvoja tietotekniikka verkkokauppoja jotka lähettävät pienet tuotteet kirjekuori postiennakko lähetyksenä, jolloin postikulut on vain 5 € (muistat vain mainita siitä tilatessa). Kuva donglesta

6. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Jatkossa kannattaa laittaa vain yksi viesti tai tulee sanktioita. Kannattaa siis suosiolla valita jompikumpi alue. Jos kaikki käyttäisivät "fiksua" kikkaasi, niin foorumi olis täynnä turhia tuplaketjuja. Lisää myös moderaattoreiden työtä turhaan.

Pahoittelut asian vierestä kirjoittelusta.

7. aenkake

Tykkäykset:
    0
    Täysin samaan tuotteeseen minäkin päädyin. Verkkokauppa.com myi eioota, joten eurologicista tilasin. Harmi kun en ehtinyt viestiäsi lukemaan, sillä minulle tuli postikuluja yli 13€... tosin lähtöhinta oli sen verta halvempi, että ei jäänyt kuin 2€ kalliimmaksi. Yhteensä 40,9€ toimituksineen. Huomenna pitäisi olla paketti kourassa.

Veppis, hyvä on. En ollut asiaa ajatellut tuolta kannalta...

Jaa tämä viestiketju