1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Brandatun E710:n firmware

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja jankro, 23/6/04.

1. jankro

Tykkäykset:
    0
    HowardForums:ilta on saatavilla E710 Olympic mallin original firmware jolla voi menestyksekkäästi flashata Vodafone brandatun saksasta hankitun puhelimen.
    Ei, en ole itse kokeillut, mutta tuolla forumissa ovat useat sen testanneet ja toimivaksi todenneet.
    Olisin sen tehnyt itse, mutta ehdin juuri hankkia eilen 710:n suomesta :(

2. Kim^ble

Tykkäykset:
    0
    Onkos kukaan kerennyt kokeileen tuota firmwarea? Että toimiiko se, niinkuin pitäisi? Ja miten tuollainen fw muuten puhelimeen asennetaan? Itsellä ei ainakaan vielä Samppaa ole, mutta olisin kiinnostunut asiasta tietämään...

3. jankro

Tykkäykset:
    0
    No itse en ehtinyt sitä kokeilemaan, mutta homman pitäisi hoitua näin:
    Tarvitaan puhelimen RS232 datakaapeli (USB ei käy) ja tuo FW-file, sekä esim täältä:
    http://www.howardforums.com/forumdisplay.php?s=e692c5db86b6980b6ad9057f26f4828b&forumid=40
    OptiFlash ohjelman viimeisin versio.
    Tuolta ym. forumista löytyy muutenkin kaikkea mielenkiintoista Samppoihin, tosin englanniksi.
    Sieltä löytyy myös täydelliset ohjeet tuon operaation suorittamiseen, sekä mielipiteet niiltä jotka ovat tuon tehneet.

4. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Ja takuut raukee samantien?

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Niinhän ne.

Off topic, tunnen sinut, mutta sinä et tiedä kuka olen :D Ollaan juteltu jokunen vuosi sitten paljonkin...

6. jankro

Tykkäykset:
    0
    Niinpä kai raukeaa, mutta tosin ovat tuolla muualla saaneet takuuvaihtoja noihin flashattuihin puhelimiin. Eli voihan sinne alkuperäisen softan laittaa takaisinkin ;)

Jaa tämä viestiketju