1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Bluetooth??

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja kristiina79, 13/8/03.

1. kristiina79

Tykkäykset:
    0
    Siis joo, tiedän että tästä on keskusteltu miljoonaan kertaan mutta kysympä kuitenkin...

Mulla toi nokian 3650 ja nyt olis kiva saada kuvat ym koneelle..sähköpostilla tämä ennen on hoitunut mutta nyt haluis vähän "halvemman vaihtoehdon"
    Mikään tekniikan ihmelapsi kun en ole, niin olisi kiva jos jotain vinkkiä sais =)
    monet kun on valittanut että bt ei olekaan toiminut..vaikka kaiken oikein tehnyt.

Pää vaa menee sekasin kun noita eri vaihtoehtoja kattelee..elikkä meillä tällanen Compaq presario läppäri ja käyttiksenä xp...

voisko joku kiltti suositella jotain hyviä?

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    IrDA-sovitin (infrapuna) USB-väylään. Toimii ja on suhteellisen helppo asentaa.

Bluetooth ja Nokian PC-Suite on nimittäin aika kinkkinen yhdistelmä, en suosittele kenellekään vasta-alkajalle kun ammattilaisillakin tahtoo mennä joskus sormi suuhun.

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mistäs tuo vois johtua että BT ja PC suite eivät tahdo pelittää kunnolla??

4. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Socketin Bluetooth PC-kortin kanssa onnistuu Nokioiden kanssa ehdottomasti parhaiten. Olen uskaltanut asentaa/antaa semmoisen yhdistelmän todella "vaikeille" tapauksille ja ei ole tarvinnut katua ;) Socketin kortti tosin on hieman kalliimpi kuin nuo USB-donglet, mutta varmuus toimivuudesta on hintaeron väärtti.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei siinä mitään ihme ongelmaa ole.
    Ongelmia saa kyllä muuten järjestetty, esim modeemi softat asentamalla. Ja kaikkien juttujen yhtäaikaan toimiminen voi olla joskus niitä ongelmia aiheuttava juttu.

6. Tomcat

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Nokia X 7
    Minulla toimii hyvin tuo Conceptronicin bluetooth, hinta oli jotain 50 euron paikkeilla. Käytän BT sovitinta ainoastaan kuvien ja videon siirtoon puhelimelta koneelle. Nokian PC Suitea en ole asentanut koneelle koska olen saanut sen käsityksen että se on aika hankala käyttää.

Jaa tämä viestiketju