1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Bluetooth Serial Port connection ei onnistu (7650)

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Madfexx, 16/8/03.

1. Madfexx

Madfexx

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    G4, Note Edge, OP2, L1020, Jolla
    Elikkä mistä johtuu kun menee "My Bluetooth Places":iin ja koittaa kytkeä "Bluetooth Serial Port connection"in päälle niin ruudulle tulee:

"The Bluetooth Serial Port connection failed: The remote device closed the connection"

Asetuksia olen alapalkin kellon vieressä olevan pikkukuvakkeen kautta säätänyt, ja PC-Suiten saan toimimaan kun avaan sen, ja käyn klikkailemassa "My Bluetooth Places"issa serial port connectionia. Vaikka se ei menekkään päälle niin suite toimii. Muutenkin esim. bemusedin olen saanut toimimaan käyttäen bluetoothilla COM8:sia.

Joskus Serial Port Connectionin kuvakkeen alla lukee harmaalla "not connected", joskus ei. Rupeaa palamaan hihat tällaisen järjettömän epäloogisuuden kanssa. Puhelimessa on yhteys tietenkin päällä ja kaiken pitäisi olla oikein.

Onko kenelläkään neuvoja, tahtoisin tuon serial port connectionin todella toimimaan.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Laita ensin se yhteys kuntoon siitä "neigborhous"(naapurit,vai mikä se oli). Sitten sen pitäis löytää se luuri.Sen jälkeen vasta avaat pc-suiten.Niin se mulla ainakin toimi.Ja com portti oli ilmoitus "0". ja sitten se etsi ite portin ja löysi mulla "5" ja käyttää sitä.
    Siis ekaks ottaa yhteyden sillä BT-n softalla siihen luuriin ja sit vasta avaa sen PC-suiten.Näin toimi ainakin mulla.

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mulla oli samoja ongelmia asensin ainakin mijoona kertaa BT:n uudestaan mikään ei auttanut, mutta viime yönä tapahtui ihme ja BT alko toimimaan. Suosittelen ainakin uudelleen asentamista, en sitten tiedä auttaako, mutta kannattaa kokeilla.
    Minkä merkkinen palikka sulla on??

4. hendhe

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Suosittelen tekemään "parittamisen" puhelimelta päin.

Sitten kun serial-yhteyttä avaa koneelta niin ensin (ainakin minulla) tulee error ja pikku hetken päästä puhelin ottaakin yhteyden koneeseen.

Ainakin N7650 ja tämän SE P800 on ollut minulla sama juttu ja näin se onnistuu. P800 on vielä se erikoisuus, että kun luuri on BT-kyllä tilassa niin yhteys ei onnistu mutta kun laittaa BT-haettavissa tilaan niin johan onnistuu

5. Madfexx

Madfexx

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Siis kyllä tuo luuri tuolla Entire Bluetooth Neighborhoodissa näkyy, muttei tosiaan vaan saa tuota serial porttia toimimaan. Yhden ainokaisen kerran olen saanut tuon toimimaan eilen illalla, jolloin otin luurilla yhteyden koneeseen. Silloin se avasi jonkun ikkunan jossa oli joku arvo "0". Painoin ok, jonka jälkeen tuli varoitus ettei yhteys toimi. Tästä huolimatta näytti toimivan.

Nyt jos tahdon suitea käyttää menen tuonne "My Bluetooth Placesiin" ja klikkaan sitä blutooth serial porttia, jolloin kone antaa tuon ekassa postauksessa kerrotun herjauksen. Siitä huolimatta mRouter menee päälle ja Suite alkaa toimia.

Vaan kun tuon Serial Portin vielä saisin toimimaan...:/ Ja tuo sovitin on muuten Para Engine Corporationin valmistama, ja sisältää Samsungin piirin.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siellä näkyy kaikki alueella (joskus?) olleet laitteett, mutta se ei tarkoita että ne olisi paritettu.
    Parittaminen kannattaa joissain kokoonpanoissa mikään ei onnistu enen tuota, voi vielä laittaa ne luetetuiksi, niin ei tule ongelmia "kirjautumisen" kanssa.
    Se voi myös häiritä jos sinulla on ennestää dialup yhteys aktiivisena.

7. Madfexx

Madfexx

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Kyllä luuri on paritettu (Pair Device) koneen kanssa. Ja vielä kiinnitin huomiota, että tuolla "my bluetooth placesissa" "my device" kohdassa (pieni koneen kuva ikonina) Bluetooth Serial Connection on kytkettynä kun esimerkiksi käytän PC Suitea. Statuksesta näkyy että yhteys on päällä ja paketteja liikkuu...

Jaa tämä viestiketju