1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Bluetooth ongelmia

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Deathstar, 9/8/06.

1. Deathstar

Tykkäykset:
    0
    Eli ostin tänään bluetooth adapterin.Paketissa lukee epox mut koneella toshiba.kumpi sit lie :D Mut asiaan.Olen kokeillut monia ohjelmia tietokoneen säätöä varten.tässä ohjelmat:

ControlFreak 2.5
    bemused
    PuppetMaster

Yhtäkään ohjelaa en saa toimii.ControlFreakissa vaikka asetuksien pitäisi olla kohdillaan(päättelen sen siitä kun com6 on valittuna niin se ei yhdistä mut sit ku on com7 niin tulee connected)niin silloin kun se connected lukee niin se ei näytä biiseistä tietoja.Se connected vaan lukee.
    Bemused ei myöskään saa haettua biisejä listaan.PuppetMasterissa tulee eka connecting ja sen jälkeen negotiating ja sitä se tekee niin kauan kun sen itse sammuttaa.Mitähän mun pitäisi tehdä että se toimisi?Olisi kiva jos joku vastaisi pian.Koko päivän semmonen 6h säätäny eikä toimi.

Sit jos viel joku kertoisi että miten saa bluetoothin avulla yhteyden skypeen.Silleen että pystyisi puhelimesta bluetoothin kautta puhuu skypepuheluita.Olen kuullut että se olisi mahdollista.

Kiitos

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
  3. Deathstar

Tykkäykset:
    0
    En vaan

Windows Xp.Ja kokeilin myös kolmella eri winampilla ja bemusedilla myös windows mediaplayerillä.Ja puhelimeni on 6680.Lueskelin nuita juttuja mut en silti löydä vastausta.Suurimmalla osasta porukasta on se ongelma että ei saa pc suiteen yhteyttä.Mä saan ja se homma pelittää vaan noi edellä mainitut ei.Eli olen lukenut ton Ongelmia BT-sovittimen ja Nokian kännykän kanssa? Lue tämä! Mut en sieltä vastausta löydä.

Olisi tosi mukava jos joku viitsisi tässä auttaa.En tosiaankaan löytäny vastuasta muualta.Yhteyden kun saan mut ohjelmat ei suostu pelittämään :(

4. gulassi

gulassi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Sensation, Jolla
    Sammuta kaikki muut ohjelmat jotka käyttää bluetoothia, esim. PC-suite. Joskus nuo varaa sen bluetoothin kokonaan käyttöönsä ja tulee ongelmia.

Toisekseen bluetooth saattaa heittää ilmoituksen yhteydestä. Sinun pitää klikata sitä ilmoitusta ja hyväksyä yhteys.

Mitähän ajuria käytät: widcomm, microsoftin oma vai bluesoleil. Tuo ilmoitus pätee ainakin widcommille.

5. Deathstar

Tykkäykset:
    0
    Kokeilin

Sammutin pc suiten ja puhelimen välisen bluetooth yhteyden mut ei asiaa muuttanu.Puppet master eikä controlfreak toimi siltikään.puppet master odottaa yhteyttä puhelimesta ja controlfreak ilmeisesti saa yhdistettyä com7 kautta mut ei anna biiseistä tietoja.

Ajuri on ilmeisesti toshiba.Onko siis minulla jotain mahdollisuuksia vaihtaa eri ajurit siihen?

6. Deathstar

Tykkäykset:
    0
    Ongelma ratkaistu

Eli vika oli ajureissa.Toshiban ajureiden kanssa ei suostunu toimimaan.Ajureiden vaihto autto.Kiitän kaikkia auttajia.

Jaa tämä viestiketju