1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

bluetooth ongelma

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja zippe, 19/12/04.

1. zippe

Tykkäykset:
    0
    joo elikkäs en saa lähetettyä/vastaanotettua tolla bluetooth donglella yhtään mitään vaan tulee aina valitus: "Tiedostonsiirto epäonnistui, koska vastaanottava Bluetooth-tietokone tai -laite ei vastannut. Jos lähetit tiedoston toiseen Windows XP -tietokoneeseen, varmista, että ohjattu Bluetooth-tiedostonsiirto on käynnissä. Jos lähetit tiedoston Bluetooth-laitteeseen, varmista, että OBEX File Push -profiili on asennettuna."

puhelimella pystyy kyllä kauko-ohjaamaan konetta, joten bluetooth toimii ainakin jotenkin. yritetty on ainakin bluetooth palikan mukana tulevan ohjelman kanssa, ja ei onnistunut. myös pelkälle xp:n bluetooth hommalla on yritetty, mutta ei onnaa. koneessa on windows xp ja service pack 2

2. stmikko

Tykkäykset:
    0
    Mulla on melkein sama ongelma. Pöytäkoneessa sain A-Link:n adabterilla yhteyden toimimaan, mutta synkronointi ei onnistunut. Herjasi jotakin PIM tietojen virheestä. Uuden karhealla kannettavalla ja A-link:n adapterilla hommasta ei meinannut tulla mitään. Taisi olla niin, että XP:n omat ajurit sekoittivat systeemiä. Vaihdoin ohjainta ja yhteys toimi jotenkin, mutta synkronointi ei.

Minulla siis suurin ongelma on se, että SonyErkin syncstation ei toimi, koska se ei löydä puhelinta/ei saa yhteyttä. Infrapunalla homma toimii, mutta bluethootilla ei. Yhteys muodostuu ja tiedostoja saan siirettyä, mutta synkronointi ei toimi. A-Linkin ohjelma ilmoittaa PIM virheestä ja SonyErkin ohjelma ei löydä puhelinta/yhteyttä.

Osaako kukaan kertoa missä vika?

3. paede

Tykkäykset:
    0
    Löysikö ne toisensa?

Eli minulla onnistui näin: kone käyntiin ja sitten bluetooth tikku paik. sitten puh bt päälle ja se etsimään tietokonetta ja kun löytyi, kysyi salasanaa ja sama piti laittaa kumpaankin. Koneeseen ja puh. Sitten vain klikkasin siirrettävää tiedostoa hiiren oik ja lähetä bluetooth ja puh kysyi otetaanko vastaan.

Jaa tämä viestiketju