1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Bluetooth-ongelma

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Henkari, 17/3/04.

1. Henkari

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään ollut ongelmia Polkumyynnistä ostetun bluetooth-dongelin kanssa? Itselläni on ko. dongle ja Nokia 3650-puhelin, mutta yhteyden saaminen on aikamoista taistelua. Asensin normaalisti mukana tulleelta cd:ltä ajurit ja laite näyttää päällisinpuolin toimivan ihan ok, mutta kun yritän yhteyttä puhelimeen niin puhelin kyllä kysyy hyväksyntää yhteydenottoon tietokoneelta ja, kun vastaan myöntävästi niin tulee "herja" jostain väärästä portista (yleensä valittaa COM 0:sta) Samoiten Pc-suite jymähtää heti alkuunsa eli saa painella sitä ok-nappia lopun ikäänsä eikä mitään tapahdu.

Olisiko joku nyt voinut vääntää ohjeita "rautalangasta", kun luulen, että ongelma on aika yleinen...suuret kiitokset etukäteen!

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Omatoimisuutta mukaan ja kokeile foorumin hakua!

3. Dzyan

Tykkäykset:
    0
    Joo, alussa itsellänikin oli ongelmia tuonlaisen BT-dongelin kanssa. Aikani tapeltuani sain sen kuitenkin toimimaan, alussa tosin ainoastaan tuo OBEX tiedoston siirot juttu toimi. Tässä ohjeet joilla mä sain sen PCSuiten toimimaan (ton OBEXin kanssa saa siirrettyä kanssa noita tiedostoja puhelimeen):

1. Tarkista että bluetooth serial port juttu on asennettu
    2. Käynnistä se ja tarkista mihin porttiin se sen aukaisi.
    Belkinillä toi käynnistys toimii niin että: oikealla clickillä sitä tray iconia ja sieltä Quick connect --> Bluetooth Serial port --> [puhelimen nimi]
    (Ensimmäisellä kerralla siellä on varmaan Find Devices... tai jotain)
    3. Valitse mRouten properties:ista se COMmi portti
    4. Käynnistä PCSuite

toivottavasti tosta oli apua, itselläni on n6600..

4. Miika Y

Tykkäykset:
    0
    Mulla on myös ongelmia bluetoothin kanssa. Mulla on Belkinin Bluetooth dongle, ja Nokia 3660 puhelin. Ilmeisesti tietokone ei löydä USB-portissa olevaa donglea. se herjaa ''Bluetooth device not found''. Ohjelmistot on asennettu.
    Vastatkaa joku joka tietää mikä mättää.

5. Arip

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju