1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Bluetooth näppis P800:aan?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja zzuser, 28/4/03.

1. zzuser

Tykkäykset:
    0
  2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
  3. wheany

Tykkäykset:
    0
    Onkohan joku tekemässä chatboardille ajureita P800:aan? Mä haluan kytkeä chatboardin P800:aan, eikä mulla edes ole kumpaakaan!

P800:ssa riittää sen verran ominaisuuksia, että sillä jopa tekee jotain, mutta tekstin syöttäminen olisi monin verroin kivempaa oikean näppiksen kanssa.

4. Late

Tykkäykset:
    0
    Oho, en tuommosesta bt-näppiksestä ollut edes tietoinen. Semmosen kun saisi niin ei paremmasta väliä.

Mielestäni ainoa mikä tässä laitteessa mättää on tuo viestien kirjottaminen. Tommonen näppäimistö lisäksi niin ei voisi mitään muuta toivoakkaan.

5. zzuser

Tykkäykset:
    0
    Olis varmaan ollut parempi laittaa linkkii suoraan ko. näppiksen WWW-sivulle eikä rekisteröintiä vaativalle keskustelupalstalle, jossa ei ole mitään varteenotettavaa tietoa asiasta.

Eli tässä: http://www.flexis.co.kr/web/fxcubebt.htm

Toiseksi ko. näppiksen osalta ei sanota mitään yhteensopivuudesta minkään Symbian laitteen kanssa. Tuosta valmistajan ilmoituksesta "OS : more info" voi itse kukin repiä huumoria kykyjensä mukaan.

Taitaa olla liikaa toivottua, että paljon puhutta ja kohta luvattu olisi totta. Vanha kunnon vaporware vei taas todellisuudesta voiton.

- Zed

6. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuhan ei tulis samanlaista kuin tämä Chatboard. Kirjaimet tulee 3sek myöhässä ja välistä jää muutama poiskin. Vieläkin pistää vihoiksi että menin työntämään rahojani sellaiseen shittiin.

7. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Sorde, en tullut ajatelleeksi tuota rekkausta kun on autologi itsellä päällä.
    Mutta kyllä kyseinen foorumi on mielestäni muuten ihan seuraamisen arvoinen. En ainakaan itse ole parempaakaan löytänyt.

Jaa tämä viestiketju