Bluetooth-näppäimistö S60 5rd puhelimeen

Tini100

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
Huawei mate 10 pro
Terve!

Minulla on nokian SU-8W bluetooth-näppäimistö, mutta sillä ei ole tukea S60 5rd puhelimille. Tietääkö joku sopivaa näppäimistöä s60 5rd puhelimen kanssa käytettäväksi ja mistä saisi ajurin ajurin!!

sovelias

Vuoden foorumilainen -06/-05/-03
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
362
Terve!

Minulla on nokian SU-8W bluetooth-näppäimistö, mutta sillä ei ole tukea S60 5rd puhelimille. Tietääkö joku sopivaa näppäimistöä s60 5rd puhelimen kanssa käytettäväksi ja mistä saisi ajurin ajurin!!
Mikä luuri sinulla on? en kokeillut mutta eikä nuo 5th koneet kuitenkin tue BT HID profiilia, ? oletko asentanut näppiksen S60 3rd softan (kosketus koneille ei taida olla omaa versiosta) ?
qwerty käyttö varmaan sinulla mielessä, ettei mahdollinen vajaa toiminta muuten haittaa ?

Tini100

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
Huawei mate 10 pro
Mikä luuri sinulla on? en kokeillut mutta eikä nuo 5th koneet kuitenkin tue BT HID profiilia, ? oletko asentanut näppiksen S60 3rd softan (kosketus koneille ei taida olla omaa versiosta) ?
qwerty käyttö varmaan sinulla mielessä, ettei mahdollinen vajaa toiminta muuten haittaa ?
Olen yrittänyt asentaa ko. näppäimistöä SE Satioon, nokian tukisivuilta löytyvillä 3th softilla. Puhelin ilmoittaa kaikilla virheilmoituksen: "varmenne virhe, ota yhteys ohjelman toimittajaan. Vajaa toiminta ei haittaisi, jos vain saisin näppiksen jotenkin toimimaan.

sovelias

Vuoden foorumilainen -06/-05/-03
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
362
Olen yrittänyt asentaa ko. näppäimistöä SE Satioon, nokian tukisivuilta löytyvillä 3th softilla. Puhelin ilmoittaa kaikilla virheilmoituksen: "varmenne virhe, ota yhteys ohjelman toimittajaan.
Sori, kapeasti oletin että Nokialaiseen asentelet, jos SE ei tarjoa tuke voi mennä vaikeaksi (*. Netin olet varmaan kolunnut tarkkaan ?

Ei tuo Nokian softa ole ainoa BTnäppis toteutus, mm. joidenkin nappisten mukana ollut näppiskohtaisia softia.

(*
Tiedä sitten auttaako koneen kräkkääminen, jos softa tarvii valmistaja capoja, niin devcertifikaattikaan ei riitä allekirjoitukseen. Mutta jos riittää, niin se voisi olla yksitie lähteä eteneen.

Top Bottom