1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Bluetooth-kamera

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja kurrre, 29/3/06.

1. kurrre

kurrre Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    128
    Puhelinmalli:
    S6 edge 64GB, iPhone 6 64GB, Lumia 1520
    Onko jossain myynnissä Bluetooth-kameroita? Tekis mieli ostaa N9300i:n kaveriks BT-kamera jolla vois ottaa kuvia ja sendii niitä sit vaikka MMS:llä eteenpäin..

2. Taajuusmuunnin

Tykkäykset:
    12
    Samaa olen itse kaipaillut, mutta kameroissa ei taida olla bluetoothia ? Joissakin Sonyn kalliimmissa videokameroissa oli bluetooth ja sähköpostiohjelmakin muistaakseni. Joissakin uusissa kameroissa on wlan, mutta niissä taitaa olla windows-pohjainen softa eli ei varmaan toimi puhelimen kanssa, vaikka siitä wlan löytyisikin ?

3. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
  4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Taitavat olla aika kiven alla näillä markkinoilla, joitain välillä mailmalla on näkynyt.
    Ei niin näppärävaihtoehto mutta voi vähän auttaa kohtuurahalla jos hommaa kameran joka tukee MMC kortteja, pääsääntlisesti SD korttiakäyttävät kamerat niin tekee.

5. kurrre

kurrre Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    128
    Puhelinmalli:
    S6 edge 64GB, iPhone 6 64GB, Lumia 1520
    Niin siis tarkotushan oli löytää jostain joku ihan vaikka perus VGA-kamera joka ois mahdollisimman pieni ja jonka sais kommunikoimaan 9300:n kanssa. Eli tiedustelin oisko kellään tietoa onko joku tarvikevalmistaja tehny kyseistä pientä kameraa.

6. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    mulla oli tossa vuos sitten sellainen bluetooth 2 mpx kamera.
    Concord eyeq.
    sillä siirtyi kuvat luuriin nätisti joskin hidasta se on. Ja tuskin enää saa sellaista kameraa, en tiedä onko niitä myynnissä. Englannista tilasin silloin. Kandee kattoo googlella toi nimi ja sitten tulee nettikauppoja mitkä vielä voi myydä tota BT-mallia. Ei se kovin kallis edes ollu, joku 150e muistaakseni.

Mut mielummin suosittelen sitä muistikorttihommaa kyllä on paljon kätevämpi, ku vaan ottaa puhelimen kortin ja käyttää kamerassa ja ottaa kuvan ja sit laittaa takas luuriin.
    Ainakin mulla onnistui ku ixus 55:sella otti kuvan ja sit siirsi sen kortin tohon 6630:aan.

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    He, kamerapuhelin BTllä

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Nokia observation camera, on vähä vanha jo, mutta taitaa siinä jotain olla ,

Jaa tämä viestiketju