1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Bluetooth-headsettien akut?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja wintermute, 17/3/03.

1. wintermute

Tykkäykset:
    0
    Oon harkinnut bluetooth-handsfreen hankintaa (HBH-30), mutta vähän arveluttaa akkujen toteutus...

Akkuhan siitä headsetistäkin ennen pitkää (kuinka pitkää?) kypsähtää, niin mitäs sitten? Saako akun vaihdettua vai onko kallis laite sen jälkeen kaatiskamaa? Eli pakottaako valmistajat vuoden-parin välein käytännössä hankkimaan uuden headsetin?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Osaan saa itse vaihdettua, osaan pikahuollossa. Voi olla että on sellaisiakin mihkä vikeampi vaihtaa.

3. wintermute

Tykkäykset:
    0

Onkohan SE HBH-30:een sitten saatavana vaihtoakku ja mihin hintaan? Itse vaihdettavissa vai pikahuollossa?

Maifonin sivuilta ei löydy tietoa tuosta...

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Muistaakseni huolto hommia ja hintaa en saanut kun sitö aikoinaan kyselin, mutta kommentoitiin edulliseksi, mitä sitten tarkoittaakaan

5. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Nämä BT headsettien akuthan on litium akkuja joten niiden vaihtotarve ei varmaan ole kovinkaan tiheä, voisiko olla joku 3 vuotta käyttöikä akulle. Itselläni oli ennen nykyistä SE:n HBH-30 mallia Ericssonin HBH-10 n.16 kk:ta käytössä enkä huomannut siinä mitään ihmeempiä merkkejä akun hyytymisestä ennekuin sen myin. Eikä ko. heasdsetin nykyinenkään omistaja ole ottanut mitään yhteyttä siitä että akku olisi kypsynyt sen 3 kk:n aikana jonka HBH-10 on hänellä ollut

Jaa tämä viestiketju