1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Bluetooth-handsfree ja Nokia 9300

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tkunnas, 28/1/05.

1. tkunnas

Tykkäykset:
    0
    Ongelma: kun Nokia 9300:ssa käyttää Bluetooth-handsfreetä (Logitechin luuri tässä tapauksessa), ja esim. lentomatkan ajaksi sammuttaa molemmat, niin onko joku keksinyt nopean tavan muodostaa yhteys näiden välille uudelleen? Minä en keksi, miten sen saisi muuten kuin monen valikon takaa samalla tavoin kuin ensimmäistä kertaa yhteyttä muodostettaessa. Eikö noiden pitäisi löytää toisensa automaattisesti, kun virrat on päällä? Vai enkö vain osaa...

2. prince

Tykkäykset:
    0
    No ensin minäkin tappelin mukamas kun en edes saantu toimimaan ollenkaan, Logitechi minullakin.
    Mutta nyt kyllä pelittää ihan hyvin, sammuttamisien jälkeen luurista vain BT päälle CHR+BT napeista. Sen jälkeen logista painan kerran sitä nappia niin muodostaa yhteyden.

Silloin ekaa kertaa kun paritin laitteet niin määrittelin Logitechin sallituksi.

Samu

3. tkunnas

Tykkäykset:
    0
    Kiitos, kokeilen. Varmaan olen vain painellut noita nappuloita väärässä järjestyksessä. Ihan järkeenkäypä on ohjeesi.

/tapani

4. tkunnas

Tykkäykset:
    0
    Hm, ei toimi minulla. Onko muita ehdotuksia, mitä kannattaisi kokeilla? BT luuri on kyllä kunnossa, toimii OK ainakin Qtek 2020:n kanssa...

Edit: toimii sittenkin. Oli kai vääränlainen ranneliike tai auringonpilkut väärässä asennossa tms.

/tapani

Jaa tämä viestiketju