1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

BlueSoleil

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Niitti84, 8/9/05.

1. Niitti84

Tykkäykset:
    0
    Onko kenelläkään ollut ongelmia yllä olevan ohjelman kanssa. Installoin softan koneelle ja laiton bluetoothhärvelin usb porttiin mutta se ei tunnista sitä pyytää koko ajan että aseta bluetooth laite paikoilleen. Ärsyttää kun en saa toimimaan vaikka olen vaikka mitä kokeillut. Pitääkö jossain tietyssä järjestyksessä laittaa nuo jutut vai mikä mättää? Voisko joku lyhyesti kertoa miten tuo ohjelma asennetaan niin että toimisi?

2. Migi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone 4 16Gb
    Mul on toi aivan sama ongelma. No, niin ihmettelinkin et eiks kellään muul oo tota ongelmaa... Mä oon kaks kertaa soittanu sinne tekniseen tukeen ja se äijä sanoo siel, et kyl Windows xp:n pitäis tunnistaa se tikku. Sit, ku soitin toisen kerran ja kerroin mun ongelman perinpohjasesti, ni sit se sano mä voin vaatii uutta tikkuu, jos se ei toimi missään muussakaan konees. Itse asias se ei toiminu mun kaverinkaan konees, mut sen kone sentään tunnisti ton tikun. Aina ku oon kysyny vastaust tähän onkhelmaan, ni kaikki vaan sanoo, et "Mul on toi sama bt-tikku ja mul ei oo ollu mitään ongelmii, hyvin on toiminu." Fuck jaa.:D No eiii... Pitäis lähettää toi tikku vaan sinne verkkokauppa.com:iin.

Jaa tämä viestiketju