1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

BlackBerry

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja meema_e, 3/7/06.

1. meema_e

Tykkäykset:
    0
    Kuulkaapas.
    Saako Suomesta noita BB-laitteita vai nou? Kun oon yrittänyt koko päivän muka etsiä netistä jälleenmyyjiä, mutta kun ei niin ei löydy. Niin apua. Kun tarvis saada sellainen. Niin kertokaapas nyt.. pliiiis.. :)
    BB:n sivuilla ei anneta ku pari hassua maata koko euroopassa, mutta kyllä ainaki Ruotsista saa.. eikö? Nii pitääkö sieltä lähteä hakemaan?

R.S.V.P.

2. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kaipa niitä sieltä Ruotsista pitää mennä hakemaan, itse en ole yhtään BB:tä suomessa nähnyt :)

3. meema_e

Tykkäykset:
    0
    Jahavainiin... no, kiitos kuitenkin.
    *varaa jo risteilyä* ;)

4. demos Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    40
    Minulla on viikon verran ollut RIMin blackberry 8700. Vaihtaisin heti E61 tai E70, jos firman atk-puoli hyvaksyisi testaamattomat laitteet tyokayttoon. Ehkapa ne viela jossain vaiheessa ne testaavatkin.

Seka E70 etta E61 tukevat bberry ilmeisen moitteettomasti. Puhelimina ne ovat niin paljon RIMin laitteita parempia, etta itkettaa, kun siita soittaa - enka juuri liioittele.

5. meema_e

Tykkäykset:
    0
    Mmm.. mulla taas juuri päinvastainen ongelma. Siis kun BigBoss haluaa mun etsivän juuri BB:n. Niin tilattiinko sulle se jostain vai? Kun oikeesti tarvis hoitaa se jostain.

6. demos Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    40
    En asu Suomessa. BB on ulkomailla toistaiseksi lahes ainoa laite, jota standardin omaisesti kaytetaan push-emailiin ja kalenterisynkkauksiin isoissa korporaatioissa. Jotkut hyvin harvat firmat ovat siirtyneet omiin sovelluksiin tietoturvallisuussyista, kun kaikki BB viestit globaalisti menevat Lontoon kautta.

Mista tahansa ulkomailta RIMin BB-laitteita loytaa helposti. Yleensa niissa tulee tosin sim-sopimukset mukaan.

RIMin etu on hyvin testattu ja globaalisti varmasti yhteensopiva softa. Muuten se on niin toivoton puhelin, etta silla voisi heitta vesilintua.

7. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230

Jaa tämä viestiketju