1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Blackberry Passport

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja TonK, 11/10/14.

1. TonK

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3
    Hei,

Kinnostaisi tuo Blackberryn uutuus, Passport. Suomesta tuota tuskin ikinä saa, mutta mites noilla yleensä on ollut tapana toimia Suomess/Virossa Soneran/Elionin verkossa?

Mites muuten, saako puhelimen kokonaan Suomeksi, skandinäppistä toki ei ole, mutta äät ja ööt saa näppiksesta tuplapainalluksilla.

Kiitos avusta!

2. hoopo

Tykkäykset:
    0
    Kyllä...mielenkiintoinen uutuus. Ei olisi enää sidoksissa googleen, appleen tai microsoftiin. Lisäksi halutessaan saisi myös käytettyä android softia, jos aivan välttämätöntä. Vahvasti harkinnassa seuraavaksi puhelimeksi. Nykyisin ohjelmistotarjontakin on hyvä ja laajenee koko ajan.

3. Gwert

Gwert Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    350
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
  4. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6620
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Natiivisoftaahan tuolle ei juuri löydy, on vaan niitä Android versioita.

Hieno ja toimiva käyttis mutta softatarjonta on surkeaa.

Clove.co.uk myy tuota halvemmalla kuin Expansys jos nyt oikeasti meinaa tilata.

Viimeksi muokattu: 13/10/14
  5. TonK

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3
    Totta. Snapin kautta tuolla saa periaatteessa Google Playn kokonaan käyttöön, eli tuskin ihan hirveästi softia jää saamatta. Muutenkin, itse en pahemmin kännykällä pelaile, ja softia mitä nyt sattuu Nexusessa olemaan ovat pitkälti WhatsApp, Spotify, Facebook, Twitter ja Instagram. Kaikki muut paitsi viimeinen löytyy natiivina Blackberry-softana. Toki Spotifynkin joutunee lataamaan Androidina.

Puhelimeen on muutenkin mahdollista saada aikamoinen kasa sisältöä ladattua, kun 32GB sisäisen muistin lisäksi tuohon voi laittaa 128GB:n muistikortin sisälle. Ei nyt mikään uusi ominaisuus, mutta itselläni ei kyllä ensimmäistäkään muistikortillista puhelinta ole ollut, eli melko kiva bonari, jos vaikka iTunes-kirjaston haluaa kuljettaa mukanaan. Ymmärtäkseni akunkestokin on vähintään riittävä nykymittapuilla.

6. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4553
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    On kyllä järkyttävän ruma lätkä :eek:

Konttainen tykkää tästä.
  7. hoopo

Tykkäykset:
    0
    Eihän tuolle todellakaan ole niin paljon sovelluksia kuin vaikka androidille, mutta kun kävin ko järjestelmän "sovelluskaupassa" niin hämmästyin kuinka paljon siellä oikeastaan onkaan. En keksinyt ainakaan itse mitä puuttuisi niistä ohjelmista joita itse käytän. Itse harkitsen passportin sijaan enemmän z30 mallia - nätimpi ja vuoden vanha malli niin hintakin on jo kohdallaan. =)

8. rzcl

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Galaxy S7 / Blackberry Priv / iPad Pro
    Mitäs, onko kukaan hankkinut ko. puhelinta? Itse laitoin maanantaina Amazonista tilaukseen, kun hinta laski 330 puntaan. Ennestään löytyy jo Q10, joten tiedän kyllä mitä sieltä on tulossa esim. sovelluksien suhteen. Play-kaupanhan noihin saa nykyään ladattua, mutta kaikki sovellukset ei toki toimi. Ainoaksi puhelimeksi en varmasti hankkisi, mutta on tuo tietyissä jutuissa varmasti kiva.

Jaa tämä viestiketju