Black Friday -tarjoukset

karvis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
831
Puhelinmalli
6T McLaren
Täältä ostin itselleni noin vuosi sitten:
Taitonetti
Taitonetistä minäkin ostin HP:n Elitebookin tammikuussa, tuli erittäin siisti A1 kuntoluokiteltu kone ja vaikka en ruksinut mitään lisävarusteita niin myös 4G modeemi oli koneessa paikoillaan. Laukun tilasin samalla ja käytetyn laukun 9€ hinnalla tuli uudenveroinen HP:n oma laukku.

Infra

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
66   0   0
Reaktiopisteet
15415
Puhelinmalli
P4
Just katoin Powerin Black Friday -tarjousläppäriä, jossa oli. HP:n 4k-näytöllä...
Juu kyllä noissa uusimmissa alkaa olee versioita joissa on 4k- ja AMOLED-näyttöjä.

pspgo73

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
115   0   0
Reaktiopisteet
122
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Googleen "käytetty yrityskannettava". Itse olen ostattanut 2kpl taitonetistä (pikku upgradet ssd:n osalta) ja hyviä kokemuksia.
Nykyään en itse voisi kuvitellakaan käyttäväni läppäriä ilman kosketusnäyttöä ja 3:2 kuvausuhdetta, joten siksi omat vaihtoehdot on lähinnä Surfacet ja Matebookit (toistaiseksi).
Joo giganttilla onkin noihin renew sopimukset. Paitsi että joudun rajoittaa tseäni 128gb ssd muistiin mut kyl seasta riittää. Saa nähdä huomenna miten käy :) ei toi pro 7 mikään paha ole ja Macbook air taas olisi hyvä kaveri ipad pro 12.9 kaveriksi. Mut surface taas enemmän portteja.

pspgo73

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
115   0   0
Reaktiopisteet
122
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Tälläinen surface pro 7 tuli sitten ostettua ja olen iloinen. Core i5 10 sukupolvi, 128gb ssd ja 8gb ram ?
Näppäimistöä en ottanut koska niillä ei ollut sormenjälkilukija versiota. Jään odottaa sitä versiota kauppoihin tai sitten ostan käytetyn näppäimistön Käykö tähän 7 muuten vanhoista surface koneista näppäimistöt?

Liitteet

Viimeksi muokattu:

lehtipihvi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
54
Puhelinmalli
Pixel 3 (exät Pixel 2 XL, Pixel XL)
Itellä käytössä Surface Laptop ja Surface Pro löytyy myös taloudesta. Kannattaa tuohon kyllä näppäimistö hommata, niin saa tarvittaessa laitteesta tehoja irti (=kirjoitettua jotakin ja käytettyä laitetta tietokoneena). Sormenjälkinäppis olisi varmasti hyvä, mutta myös Windows Hello toimii hyvin (kasvojentunnistus).
Olen melko varma, että käy vanhatkin näppikset. Jos ei löydy käytettynä, niin ainakin silloin tällöin olen nähnyt niitä Gigantin Outletissä tms.

pspgo73

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
115   0   0
Reaktiopisteet
122
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Itellä käytössä Surface Laptop ja Surface Pro löytyy myös taloudesta. Kannattaa tuohon kyllä näppäimistö hommata, niin saa tarvittaessa laitteesta tehoja irti (=kirjoitettua jotakin ja käytettyä laitetta tietokoneena). Sormenjälkinäppis olisi varmasti hyvä, mutta myös Windows Hello toimii hyvin (kasvojentunnistus).
Olen melko varma, että käy vanhatkin näppikset. Jos ei löydy käytettynä, niin ainakin silloin tällöin olen nähnyt niitä Gigantin Outletissä tms.
Kiitos vastauksesta. Sehän on hyvä jos kävisi myös vanhat näppikset

Stiff

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
485
Puhelinmalli
Android
Tännekään ei ole tullut nallekarkkeja. Tai ainakaan ei ole tullut mitään ilmoitusta että joku paketti olisi matkalla. Ehkä tämäkin on niitä asioita mistä pääsee ajan kanssa lopulta yli. Se on prosessi, mutta se on nyt kuljettava itsensä kanssa rauhallisesti läpi.
Nyt on yksi ilmainen lasi matkalla. Laitoin elisalle sähköpostia ja ihmettelin että missä lasini mahtavat olla. Ystävällinen asiakaspalvelija soitti ja asiaa ihmeteltiin yhdessä. Selvisi että tilaus oli jumittunut siinä vaiheessa kun olin "maksanut" tilauksen vaikken maksanutkaan ja tilaus jäi limboon. Olisi pitänyt siis tilata laskutuksella.

Lopulta asiakaspalvelijalle selvisi että kyseessä on ilmeisesti ollut hinnoitteluvirhe:unsure:. Sitä voivoteltiin siinä yhdessä ja päädyttiin siihen että hän lähettää minulle yhden ilmaiseksi.

lehtipihvi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
54
Puhelinmalli
Pixel 3 (exät Pixel 2 XL, Pixel XL)
Kiitos vastauksesta. Sehän on hyvä jos kävisi myös vanhat näppikset
Kommentoin vielä sen verran kerta Surface Proohon päädyit (SP Laptop on myös kiva hehe), että kosketusnäyttöläppärin ideasta saa irti eniten asentamalla Touch Me Gesture Studio -sovelluksen Windows-storesta. Siis jos yhtään kiinnostaa. Saa käytöstä hyvin tehokasta ja Touch Me Gesture onkin eräänlainen Windows-kosketusläppärien "Nova Launcher". Vahva suositus sille (maksoi ehkä 5e?) ja toki kannattaa vaikka youtubesta katsoa, saisiko sillä jotain irti omassa käytössä.
Ite ainakin saan tosi paljon "tehokäyttäjäystävällisempää"sillä softalla..
Jossain toisessa ketjussa oli, että osa ei kokenut kosketusnäyttöä tarpeelliseksi, mutta väitän että johtuu vain siitä, ettei ole perehtynyt Touch Me Gestureen kosketusnäytön kaverina. Ja toki myönnän, että vaati sen harjoittelun alkuun, joka voi olla monelle liikaa.
Varmaan noin 60-80% kosketusnäytön kosketuksista on mulla Touch Me Gesturen eleitä (miten olenkaan ne asettanut) ja loput jotain muuta.

pspgo73

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
115   0   0
Reaktiopisteet
122
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Kommentoin vielä sen verran kerta Surface Proohon päädyit (SP Laptop on myös kiva hehe), että kosketusnäyttöläppärin ideasta saa irti eniten asentamalla Touch Me Gesture Studio -sovelluksen Windows-storesta. Siis jos yhtään kiinnostaa. Saa käytöstä hyvin tehokasta ja Touch Me Gesture onkin eräänlainen Windows-kosketusläppärien "Nova Launcher". Vahva suositus sille (maksoi ehkä 5e?) ja toki kannattaa vaikka youtubesta katsoa, saisiko sillä jotain irti omassa käytössä.
Ite ainakin saan tosi paljon "tehokäyttäjäystävällisempää"sillä softalla..
Jossain toisessa ketjussa oli, että osa ei kokenut kosketusnäyttöä tarpeelliseksi, mutta väitän että johtuu vain siitä, ettei ole perehtynyt Touch Me Gestureen kosketusnäytön kaverina. Ja toki myönnän, että vaati sen harjoittelun alkuun, joka voi olla monelle liikaa.
Varmaan noin 60-80% kosketusnäytön kosketuksista on mulla Touch Me Gesturen eleitä (miten olenkaan ne asettanut) ja loput jotain muuta.
Itse käytin ensimmäistä Surface pro ihan näppäimistöllä ja kosketusnäytöllä ja se tuntuu helpolta. Joten eiköhän tämänkin kanssa mennä näin :). En ole vielä edes avannut sitä kun odotan näppäimistöä. Nyt on hyvä kombo iPad pro 12.9 a10x prossulla ja näppäimistöllä (saa nähdä pysyykö kauan vai myynkö näppäimistön :D ) ja Surface pro 7

seiluri

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
514   0   0
Reaktiopisteet
562
Puhelinmalli
Apple + Samsung
Kävin nyt sitten edellispäivänä Powerista hakemassa Sony wh-1000x m3 kuullokkeet.
Aattelin tänään aamulla unboxata ja ottaa käyttöön mutta mites toi rakennepuoli näissä?
Kuuluuko näissä olla kuvanmukainen ero vasen/oikea tossa raossa... Lisäksi nää pyörii aika
holtittomasti ei ole mitään uutuuden jäykkyyttä?

Viimeksi kun mulla oli xm3 niin ostin käytettynä...jännä oli näitä uusia nyt avata kun ei ollut mitään muoveja eikä sinettejä ei laatikossa eikä itse kuullokkeissakaan...jotenki tuli sellainen olo että olisko nää voineet olla asiakaspalautus tuote?

Edit: nyt on oikeat kuvat

Liitteet

Viimeksi muokattu:

JoeBlack

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
136   0   1
Reaktiopisteet
2093
Puhelinmalli
Vaihtuu
Kävin nyt sitten edellispäivänä Powerista hakemassa Sony wh-1000x m3 kuullokkeet.
Aattelin tänään aamulla unboxata ja ottaa käyttöön mutta mites toi rakennepuoli näissä?
Kuuluuko näissä olla kuvanmukainen ero vasen/oikea tossa raossa... Lisäksi nää pyörii aika

Viimeksi kun mulla oli xm3 niin ostin käytettynä...jännä oli näitä uusia nyt avata kun ei ollut mitään muoveja eikä sinettejä ei laatikossa eikä itse kuullokkeissakaan...jotenki tuli sellainen olo että olisko nää voineet olla asiakaspalautus tuote?

Omaan silmään ei kyl näytä normaalilta. Tosin mulla ollu vaan mdr-1000x ja xm2. Mutta jos kupit on kunnolla avattu niin ei se nyt noin voi jäädä.

P.K

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
558
Puhelinmalli
IP11 | LG V20
Kun käännät kupit mahdollisimman ulos niin ei tuossa pitäisi olla käytännössä mitään rakoa.

Jos ihmettelet, että kupit pyörii vaakasuunnassa melkein ilman mitään vastusta niin se on normaalia. Itsellä vaikka aiemmat Boset olivat kaikin puolin paljon jäykemmät.

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4733
Puhelinmalli
S10e

EI pidä olla noin suurta rakoa. Tuo toisen kuvan rako näyttää normaalilta. En muista oliko laatikossa mitään sinettejä. Kuulokkeissa ei ainakaan ollut. Ne oli vain siinä kantokotelossa.

Infra

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
66   0   0
Reaktiopisteet
15415
Puhelinmalli
P4
Tsekkasin kanssa omat XM3:t ja ei ole noin isoa rakoa kummassakaan. Tuollainen pieni kuten tuossa toisessa kuvassa on.

seiluri

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
514   0   0
Reaktiopisteet
562
Puhelinmalli
Apple + Samsung
Tsekkasin kanssa omat XM3:t ja ei ole noin isoa rakoa kummassakaan. Tuollainen pieni kuten tuossa toisessa kuvassa on.
Tiedä sitten mitä pieni välys haittaa mutta ehkä se on paras päänsisäiselle rauhalle koittaa käydä ne vaihtamassa toisiin

Jubaleisson

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
34
Puhelinmalli
Sony
Tiedä sitten mitä pieni välys haittaa mutta ehkä se on paras päänsisäiselle rauhalle koittaa käydä ne vaihtamassa toisiin
Ostin itselle juuri samat kuulokkeet, samankokoinen rako on molemmilla puolilla.
Laatikko ei ole sinetöity. Verkkokaupasta ostaessa ainakin huomasin että kaikki xm3:t oli 11/2019 erää. Gigantissa myytiin vanhempaa erää.
Käy vaihtamassa.

cinse

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
34   0   0
Reaktiopisteet
5195
Puhelinmalli
onhan noita
Noissa laatikoissa ei ole tullessaan sinettejä, tai en ainakaan ole sellasia ikinä nähnyt. Käy vaihtamassa ^^

seiluri

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
514   0   0
Reaktiopisteet
562
Puhelinmalli
Apple + Samsung
Noissa laatikoissa ei ole tullessaan sinettejä, tai en ainakaan ole sellasia ikinä nähnyt. Käy vaihtamassa ^^
Kävin vaihtamassa...siihen ne kieputti hälyttimen päälle ja eiku seuraavalle ostajalle :(

EDIT: Ehkä ne siitä lähti ensin johonki tarkistukseen ja sitten outlet hinnoiteltuna vasta uudelle omistajalle? Nämä Sonyt olivat kuitenkin täysin käyttämättömät ei siis virtoja ollut edes käytetty päällä. Pelkkää positiivista palvelua Powerista olen saanut ja hommat toimineet hyvin sekä ostaessa että myös palautuksissa ja vaihdoissa toisenlaiset kokemukset siitä ketjusta jolla vihreät kirjaimet logossaan.

mutta...Pitää alkaa välttelee tollasia tuotteita joita ei oo kelmutettu tai mitään sinettejä...dna myyjä kyllä väitti taannoin että heiltä lähtee aina välillä tavaroita uudelleen pakattavaksi jos on keretty avata? Osa näistä uusista elektroniikan myynnin ammattilaisista on kyllä melkoisia paskanpuhujia siinä vanhemmat autotrokaritkin tuntuu partiopojilta.

Viimeksi muokattu:
Top Bottom