1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

BH-200 kokemuksia

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Teme84, 5/2/07.

1. Teme84

Tykkäykset:
    0
    Ostin viikonloppuna Nokian BT HF:n mallia BH-200 (HS-58W), ongelmana on että puhelun vastapeluri ei meinaa kuulla minun ääntäni kunnolla, joudun siis puhumaan kovaan ääneen. Autossa en ole vielä edes kokeillut, varmaan taustamelu peittää viimeisenkin puheen. Kuulokeäänikään ei kovin kummoinen ole. Onko muilla vastaavia kokemuksia, vai onko tässä yksilössä vain vikaa?

Päädyin Nokian omaan BT HF:n vain ja ainoastaan sen takia, että sitä voi ladata puhelimeeni passelilla laturilla, ettei tarvitse kuljettaa mukana miljoonaa eri laturia (työssäni autot vaihtuu useita kertoja päivässä).

2. jarkkoo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS @ Saunalahti
    Mulla on tommonen BH-200 ollu käytössä kohta puoli vuotta, ihan tyytyväinen olen ollut. Äänenlaatukin on mielestäni ihan hyvä, joskin kuulokeääni varsin hiljainen (+ ainakin E70:n parina äänenvoimakkuus aina minimissä kun HF:n laittaa päälle). Vastapuoli ei juurikaan ole valittanut hiljaisesta äänestä, eli voisi olla sinun yksilössäsi jotain vikaa?

3. lenski10

Tykkäykset:
    0
    Itselläni ollut myös noin puoli vuotta käytössä ja ei kukaan ole valittanut että olisi ääni hiljainen. Kuuloke saa kyllä olla ajaessa melkein täysillä että ääni kuuluu tarpeeksi kovalla mutta aina on säätö riittänyt.

Jaa tämä viestiketju