1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

BENQ-SIEMENS E61

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Mr. Smith, 28/11/06.

1. Mr. Smith

Mr. Smith

Tykkäykset:
    0
    Puhelimessa pitäisi olla päivitys "ilmateitse". Mahtaako toimia enää, kun Siementäjä lopetti matkapuhelinleikit? Gigantin puhelimessa on T9 kieliä peräti Norja ja Tanska valmiiksi asennettuna. Mahtaako mitään järkeviä kieliä olla saatavissa T9 kieleksi ja mistä ?

2. MrX

Tykkäykset:
    0
    Sitähän ei ole ikinä virallisesti tuotu Suomeen. Gigantti on alunperin tilannut ne joko Norjaan tai Tanskaan. En tiedä auttaisiko esim. Ruotsin softaversio asiaa.

3. Ronttosaurus

Tykkäykset:
    0
    Minun vastaavasta kapulasta kyllä löytyy englanti, saksa, ranska, hollanti, ruotsi, tanska, norja - ja suomi. Ja Gigantista siis ostin.

Oletko siis täältä katsonut: [päävalikko] -> Asetukset (9) -> Syöttö (12)

4. Mr. Smith

Mr. Smith

Tykkäykset:
    0
    Hyvä idea

Siemensin neuvonnassa kertoivat, ettei ole heidän ongelma, vaan Gigantin. Gigantissa olivat halukkaita lähettämään puhelimen huoltoon (joka ei ollut rikki). Kieli asetus muuttaa menut Suomenkielisiksi, mutta tosiaan syöttökielelle on vielä oma asetus. Vielä kun saisi Saunalahden MMS viestit kulkemaan, niin olisin kapulaan tyytyväinen.

5. hz81

Tykkäykset:
    0
    Itse olen myös ollut erittäin tyytyväinen luuriin ja hinta/laatusuhde on mielestäni erinomainen. Gigantista 99€. Itsellä ainakin on T9 kielenä myös suomi, mutta muutamia aika ikäviä bugeja tosin olen löytänyt.

1. Oikoluetut sanat katoavat puhelimesta kun puhelin käynnistää uudelleen. Tästä syystä ei paljon viitsi buuttailla.

2. MP3 soitin ei ymmärrä kansioita oletuskansion lisäksi. Tai ymmärtää muttei osaa toistaa niiden sisältöä. Mutta soittoääneksi voi kuitenkin valita muidenkin kuin oletuskansiossa olevan tiedoston.

3. MMS viestejä en ole onnistunut saamaan toimimaan DNA:n liittymällä.

Muilla vastaavia ongelmia ja kokemuksia luurist?

6. jugih

jugih Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    52
    Puhelinmalli:
    iP 6S 64Gb
    Koitapa näitä, mulla rupes toimimaan. Jälleen kiitos BenQ.Siemens asiakaspalvelulle!!! (EF81 asetukset DNA:lle):

Yhteysprofiilit

Profiilin nimi: DNA MMS
    APN: mms
    käyttäjätunnus: dna
    salasana: mms
    Todennus: none
    primary DNS 0.0.0.0
    secondary DNS 0.0.0.0.0

Internetprofiilit:

Profiilin nimi: DNA MMS
    Tyyppi: HTTP
    Turvallisuus: Ei mitään
    Välipalvelin: 10.1.1.2
    Välipalvelinportti: 8080
    Käyttäjä: (tyhjä)
    Salasana: (tyhjä)
    Tallenna profiili.

MMS profiilit:

Mene jonkin profiilin päälle ja paina Valinnat, Muokkaa. Täytä seuraavat tiedot:
    Nimi: esim. DNA MMS
    Yhteysprofiili: valitse aiemmin luotu yhteysprofiili
    Internet-profiili: valitse aiemmin luotu yhteysprofiili
    Viestipalvel. URL: http://mmsc.dnafinland.fi
    Turv. palv. URL: (tyhjä)

Voila!

7. hanuri

Tykkäykset:
    0
    Minulle jäi tulematta dna:lta mms-asetukset viestinä vaikka kaikki muut (kuten wap) asetukset tulivat ja asentuivat. Jouduin sitten asentelemaan asetukset manuaalisesti lähes tuolla yllämainitulla tavalla, jonka jälkeen kyllä toimi. Vaikuttaisi siltä että muutkaan eivät sitten ole saaneet niitä mms-asetusviestejä kyseiseltä operaattorilta, benq-siemenseihin. Itsellä luurin malli kylläkin M75, mutta ilmeisesti samasta ongelmasta on kyse.

8. TIETOPULLA

Tykkäykset:
    0
    Ei kyllä tähänkään tullu noita dnan MMS asetuksia (Ei tullu muuten N6630:nkaan) vaan jouduin manuaalisesti asentamaan. Onko kukaan saanu tähän asennettua pelejä?

9. kebu

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei tullu TeleFinlandin liittymällä Wap-asetuksia, eikä MMS-asetuksia hehheh....

10. esko123

Tykkäykset:
    0
    telefinland wap

tekstiviestillä "asetukset benq-siemens" nämä tulevat. puhelinnumeroa en muista. itse testattu

11. appe84

Tykkäykset:
    0
    Mites tähän puhelimeen saa laitettua noita jar päätteisiä pelejä?

Kaapeli löytyy mut mihinkäs kansioon ne pelit pitäs siirtää??

Jaa tämä viestiketju