1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

*baaripuhelin*..onko sellaista muka kellään

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja jacce, 5/5/09.

1. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Ite luulin joskus aiemmin nuoruudessa et sellanen tarvii olla

heh heh..mut en tiiä nykynuorisosta pitääkö olla eri luuri..

mulla ei tarvinnu olla aiemmin ja ei tarvii olla nykyäänkää

onnex

mut mikä se paariluuri sit oikeen on.. onko se joku erilainen tai sit joku six vaa et haluu olla *joku* DOKU* vai minkä takii..monet funaa et....joopa joo se hävii...sou..

mut..ketä enää nykyää kiinnosstaa joku paariluuri?

lähinnä ärsyttää jos joku böönä siihen puhuu---moni hemmo funaaa

no ainakin mua...onnex on keväisin suotavaa niiskuttaa miesten...alllergiaa,,,
    nyyyskis

nyyskis ja ryys...

aika tyhmä juttu kylläkin

mut jospa joku sais selvän tästäkin

2. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    :-D

Joo, kyllä itse ainakin jätän ykköskapulan joskus suosiolla kotiin ja tilalle jotain pientä ja varmaa peruskapulaa jonka rikkoutuminen ei harmita. Baarireissuilla kun toisinaan sattuu ja tapahtuu..

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Joillakin kavereilla on... 20-30 euron halppispuhelimia. Ite en ole semmosessa tilassa koskaan, jossa en voisi omaisuuttani puolustaa. Rahat pois tai turpajuhlat ja rahat pois, saa valita. Tosin tollasta ei ole koskaan tapahtunu. Yleensä porukka taitaa itse särkeä puhelimiaan heittelemällä, unohtamalla ja drinkkejä sekotellessaan. Joskus ovat tuoneet mulle korjattavaksi ja kalliista vahingosta viisastuneet.

4. Cheich

Cheich

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 3GS Sonera/Saunalahti
    Noi s60 kapulat on tahtonu olla niin isoja et niitä on ilkee baarissa farkun taskussa kuljettaa. Sit pienempää puhelinta mukaan aina ottanut. Toki siinä on sekin häviämisriskinsä.. Pari puhelinta olen baariin kadottanut. Harmittaa paljon vähemmän jos se kadonnut puhelin oli 50 euron laite eikä 500. Niitä myös putoilee kesällä tuoppeihin paljon ym. Ei itselle sellaista tosin ole vielä tapahtunut, mutta sellainen säätäjä olen, että helposti voisin kuvitella.

5. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Ei oo koskaan ollut baaripuhelinta, enkä oo koskaan hajottanut tai kadottanut puhelinta mihinkään. Jotkut osaa kännissäkin pitää huolta omista vehkeistä.

6. Charger Vieras

En käy baareissa, joten eipä ole ollut tarvetta baaripuhelimellekaan. Tosin paskahommissa monesti tietysti joku nokian puhelimenkuvatus voisi olla poikaa, mutta nyt pitää olla paperia taskussa jos kädet ovat likaiset ja sitten pyyhitään ennen vastaamista.

7. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2602
    Puhelinmalli:
    Note 5
    En kans baareissa käy, ja duunipuhelimena toistaseks toi SE Z710i. Noksun 8910:aa oon koittanu töihin ettiä vaan eipä oo löytynyt, ainakaan järkevällä hinnalla.. Ei ihan raaski tota HTC:tä pitää puutarha-alan hommissa kun taskut on täyn multaa yms :)

8. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulla on N70 hasarditilanteita varten. Tuuliin laskettelussa, kelkkailussa, veneilyssä, festarimeiningissä ja random ryypyillä mukana. Eli tilanteissa joissa on potentiaalisia rikkoutumisen/katoamisen aiheuttajia ilmassa..

9. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    5140 kestää todistetusti tuollaisenkin käsittelyn, mutta enpä ole vuosiin jaksanut vaihdella kortteja jos on pitänyt ulos lähteä, sen takia on kotivakuutus.

10. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Jep jep.. noh.. normaalimpaa käsittelyä se ei sitte kestäkään kuten soittelua ja viestien laittoa. Testattu on. 3 puhelinta. Tosin voipa olla että puhelimia ei sitte jotku käytä sanan varsinaisessa merkityksessä mutten tällä tarkoita sitä etteikö ois mullekin vaan käyny hiton huonoa tuuria.

11. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Mulla on ollut sama yksilö ilmestymisestään lähtien. Näppäinmatto on uusittu kolmasti, kun on kerran herätty baari-illan jälkeen ja todettu sen olevan teillä tietämättömillä, seuraava olikin halpisversio ja nyt taas orkkis.

12. K@rtsa Vieras

Vaikken nykynuorisoon enään kuulukkaan niin kyllä mulla tavallaan "baaripuhelin" on ja on aina ollutkin että otan laatikosta jonkun halvan puhelimen mukaan, tässä tapauksessa Motorola F3 :) joka on tähän tarkoitukseen ollut aivan loistava. Ikinä en ole puhelinta hukannut mutta kaiken varalta...Ja kulkeehan F3 rintataskussa paremmin kuin E71.nen näin alkavalla terassi kaudella

13. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Itsellä on kyllä Nokia 3120c laatikossa valmiina remuamisreissuja varten, mutta ei ole kyllä tullut moneen kuukauteen sitä sieltä kaivettua. Menenpä melkein mihin vaan, niin aina tulee jotakin tarvetta käydä netissä jotakin tsekkailemassa, eikä tämä E71:n kokokaan oikeastaan rajoita mitään käyttöä.

Kuten KreiviS jo sanoi, sitä varten on kotivakuutus.

14. kimmo Vieras

Ei ole baaripuhelinta, kun yhdenkään luurini arvo ei vissiin satasta ylitä..sama minkä niistä rikkoo.
    Jusutukselle suosittelisin tota Kreivinkin mainitsemaa 5140:aa. Minulla oli kunnan puolesta sellainen vuoden päivät käytössä ja kesti jopa pesukoneessa käydyn kirjopesuohjelmankin. Tuon jälkeen tosin alkoi syödä akkua nopeammin, mutta toimi kuitenkin.

15. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Siksi minulla tuo kakkoskapula. Parempi käytössä sitten mm. baarissa ;)

16. Sonny Tubs

Sonny Tubs

Tykkäykset:
    0
    Täällä käytössä paaripuhelimena 7070 prism. Ei sitä ikinä tiedä mihin baaritiskille sen paremman kännyn kuitenki viinapäissäs jättäis. N95 8GB kun häviäisi, niin ottais liikaa kupoliin sen menetys..

17. Kikkopaeae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Eipä ole koskaan tullut baariin otettua mitään kakkoskapulaa. Aina pysynyt ykköspuhelin ehjänä matkassa. Tosin koskaan juuri mitään kauheasti ole edes rellestänyt niin senkin takia puhelimet pysyneet ehjänä. Nyt olin alkuvuodesta Tyksissä viikon niin sinne kyllä otin huonomman puhelimen jo sen takia että jos joku sattuisi varastamaan puhelimen niin ei häviäisi sitten tuo E71.

18. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Mulla oli silloin, kun oli ykkösluurina HTC TyTN,TyTNII ja Advantage. Advantage oli ensinnäkin aivan liian iso baarireissuille mukaan. TyTNIssä ja TyTNIIssä ongelmana oli, ettei sitä kosketusnäyttöä osannut enää käyttää kun useampi tuoppi oli kiskottu.

19. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Ei ole baaripuhelinta, osaan käyttäytyä jurrissa. Välillä voi vähän naarmuja tulla mutta se kuuluu elämään. :p

Festariluuri kyllä löytyy. Nokian 1100. Akku kestää varmasti, kestää iskuja eikä harmita jos häviää tai kastuu.

20. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Vähän ihmetellyt tuota joidenkin baaripuhelinjutta "halparaato". Ehkä nykyään radalle mennessa vedetään niskaan haalarit, rukkaset käteen ja loka kuskin lippis päähän, hajonneet tossut jalassa tiskille pariutuun. Ehkä ihan fixsu veto jos, kotiin kuitenkin joutuu palaamaan ja jos se on tapana tehdä kontaten/kierien niin hyvä asuvalinta.

Jotkut, kuitenkin vetää parempaa paitaa ja housua päälle, siisti, paremmat tossut jalkaan ja vähän muutenkin laittaa itseään edustuskuntoon, jotkut vaihtaa vielä parempaa korua esille, eikä todellakaan jossain lätäkössä uineeseen luuriin ala naputtelee puhelinnumeroa. jos ei ole siitiä baaripuehlinta, niin sitten se arkiluuri jos järjellisesti mukaan mahtuu.

Eihän tässä nyt mihinkään katuojaan pussikaljaa oltu menossa juomaan, eikä kai korttelibubiin "muutamalle" oluelle työ/koulu päivän jälkeen, sillä sinehän monet menee sellaisena kun on.

Jaa tämä viestiketju