1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

[b]Saunalahden GSM: supisurkea asiakaspalvelu[/b]

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja aputoimittaja, 2/10/03.

  1. aputoimittaja

    Liittynyt:
    2/10/03
    Viestit:
    1
    Tykkäykset:
    0
    Halusin siirtää neljä liittymää Saunalahdelle, ja lähetin asiaa koekevan kyselyn emailitse asiakaspalveluun 09.09.2003, ja sain seuraavanlaisen kuittauksen:

    > Viestisi on kirjattu Saunalahden asiakaspalvelun
    > seurantajärjestelmään, jossa sille on annettu
    > käsittelynumero 102163232.

    Senjälkeen Saunalahdesta ei ole kuulunut mitään, vaikka olen jo neljästi (kerran viikossa) hätyyttänyt asiakaspalvelua emailitse, ja referoimalla saamaani käsittelynumeroa.

    Miksi ei asiakas kelpaa, ihmettelee

    Isaskar Keturi
     
  2. liekki

    Liittynyt:
    31/7/03
    Viestit:
    517
    Tykkäykset:
    0
    Ilmankos ei tapahdu mitään.
     
  3. mobiilisti Vieras

  4. shadow

    Liittynyt:
    10/4/03
    Viestit:
    755
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Käsittääksen kannatta kysellä käyttäjältä plehti saunalahden asioista ;)
     
  5. Niko Maekinen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    278
    Tykkäykset:
    0
    Sama juttu oli itselläni 4 mailia ja ensimmäiseen mailiin ei tullut vastausta.. 2. maili oli lähetty noin 9.9 (en nyt muista tarkkaa päivää.) Vastauksia alkoi pukkaamaan 1.10 ja kaikkiin muihin kolmeen mailiin tuli samanaikaisesti..

    Kesti 3 viikkoa saada vastaus, mutta tuli lopulta.
    Kannattaisi varmaan soittaa ja jonottaa.
     
  6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

    Liittynyt:
    21/6/02
    Viestit:
    42688
    Tykkäykset:
    363
    Kyllä varmaan asiakas kelpaa (jos ei mikään "pommi"), mutta ymmärtääkseni , kuten joku jo kertoi, saunalhti myy liittymänsä netistä ja joidenkin jälleenmyyjien kautta, eikä toiminta ole kaupanhierontaa, paitsi ehkä silloin jos suuremmasta asiakkaasta kyse.
    Jos haluaa maksaa vähen enemmän niin voi käyttää sellaisia operaattoreita joilla on laaja jakelukanava, jos ei, niin täytyy tyytyä itsepalveluun.
     
  7. Guest Vieras

    Täytyy kai munkin kantaa Korteni kekoon Saunalahden puolesta.

    Vinkiksi panulle!

    Kun teillä on se Majakka itiksessä ja forumissa, mutta toi espoon pää on kovin unohdettu, eikö olis järkevää että kun on olemassa sellainen kauppakeskus kuin Lippulaiva Espoonlahden suur-talousalueella.

    Tuolla merihenkisessä kauppakeskuksessa taitaa parhaillaan olla jopa Majakka-näyttelykin menossa, niin ottakaapa yhteyttä että järjestyiskö sinnekkin pieni-tila Saunalahden pysyvälle Majakalle.

    Sopis paremmin kuin nenä-päähän, yhtetyttä vaan

    http://www.citycon.fi/yhteystiedot/yhteystiedot_kauppakeskukset.html

    Kaippa sieltä ihan asiakkaitakin löytyisi ;), ehkäpä tältä foorumilta löytyisi yksi aktiivinen majakka-yrittäjäkin myymään liittymiä :)
     
  8. lemon Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    1475
    Tykkäykset:
    0
    Itse veikkaan että yhdellä henkilöllä ei juurikaan pärjätä. Mikäli uusi palvelupiste avataan, niin sinne tarvitaan vähiintään kolme henkilöä, mielellään kuusi.

    Merihenkisyyden vuoksi tuo majakka sopii sinne Lippulaivaan hyvin, mutta väkimäärältään Iso Omena ja myöhemmin valmistuva Sellon laajennus voisivat olla parempia paikkoja.
     
  9. Guest Vieras

    Espoonlahden alueen omakoti-rivitaloissa asuu suhteellisesti parempi-tuloisia, tosin soukka-kivenlahti kerrostalot pudottaa tätä keskiarvoa.

    matinkylä-olari siellä on suhteessa enemmän kerrostaloväkeä ja leppävaara on nykyään kerrostalovoittoinen seutu.

    väestömääriltään kaikissa noissa on reilut 50.000 asukasta.

    Jos haluaa niitä joilla on isoin puhelilasku niin Espoonlahti voi olla siihen paraspaikka.
     
  10. N.M.

    Liittynyt:
    7/10/03
    Viestit:
    5
    Tykkäykset:
    0
    Niin kuka haluaa maksaa asiakaspalvelusta kuka ei? Minä en ainakaan haluaisi olla uhrina jos känny varastetaan ja siinä on Saunalahden liittymä.

    1. Milloin linjan saa suljettua?

    2. En haluaisi odottaa uutta simmiä 5 vuorokautta ja noutaa sitä postista vaan mieluummin liikkeestä josta hankin myös uuden kännyn.

    Olen vaan kuullut kaverista jolle kävi köpelösti!
     
  11. nalle Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    29/7/03
    Viestit:
    1404
    Tykkäykset:
    0
    Näitä kysymyksiä olen minäkin pohdiskellut harkitessani liittymänvaihtoa. Ykköskohta ei ole ihan niin iso kysymysmerkki, kyllähän tuon liittymän nyt saa suljettua, vaikkakin ehkä joutuu jonottelemaan mutta onneksi on hidas hämäläinen geeneissä.

    Kakkoskohta on sitten isompi asia. Itselläni ainakin olisi aika suuri ongelma selvitä edes viittä vuorokautta ilman puhelinta (saati sitten, että se kestäisi jopa kauemmin). Saakos nykyään operaattorin kautta esim. kadonneen sim-kortin liittymään soitonsiirron? Tämä ratkaisisi ainakin omalta kohdaltani asian, kun katoamisilmoituksen yhteydessä saisi tilattua liittymään siirron toiseen numeroon...
     
  12. Killerwhale

    Liittynyt:
    18/7/03
    Viestit:
    801
    Tykkäykset:
    0
    Useimmilta operaattoreilta tällainen toiminto löytyy.
     
  13. nalle Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    29/7/03
    Viestit:
    1404
    Tykkäykset:
    0
    Kiitos tiedosta. Itsellä ei ole tällaista tarvetta tullut vastaan aikaisemmin, joten ei ollut käsitystä...
     
  14. N.M.

    Liittynyt:
    7/10/03
    Viestit:
    5
    Tykkäykset:
    0
    niin mua ainakin hermostuttais jonottaa asiakaspalveluun ja samalla miettien mihinkähän numeroihin mun varastetulla kännyllä mun laskuun soitellaan...On varmasti pitkiä minuutteja!
     
  15. eph

    Liittynyt:
    30/4/03
    Viestit:
    526
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    Joo, eipä toi Sauniksen asiakaspalvelu saa minultakaan kovinkaan kummoista arvosanaa.. Alla tämänpäivän puhelurekisteri Saunikselle päin, aika "kivaa" luettavaa.

    Että näin. Noiden seitsemän ja viiden minuutin puheluiden aikana pääsin jo kuuntelemaan jonotusääntä joka sitten päättyi lopulta varattua ilmaisevaan tuuttailuun. Lyhyissä (alle 1min) puheluissa sai valita "ykköstä" eli ekalla asiakaspalveluun ja sitten gsm-puolelle. Että näin. Onneksi sentään nuo puhelut ovat ilmaisia, ainakin vielä.
     
  16. Olli

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    108
    Tykkäykset:
    3
    Saunalahdella on oma numero noille varastettu-puhelin-jutuille. Ja eihän sitä nyt ilman puhelinta joudu olemaan jos liittymän vaihtaa saunalle. Sehän vaihtuu vasta kun kortti on asiakkaalla..
     
  17. plehti Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    13/4/03
    Viestit:
    2078
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Asiakaspalveluun voit olla yhteydessä jonottamatta netin välityksellä osoitteessa: http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/

    T Panu.
     
  18. aquatoid

    Liittynyt:
    13/11/02
    Viestit:
    99
    Tykkäykset:
    0
    Sattui vanha lehti käsiin, siellä oli:

    Tietoviikko 13.11.2003:

    Sanotut
    "Kukaan ei voi laittaa paremmaksi gsm-toimintmme tehokkuutta. Asiakaspalvelu poislukien siellä on kaksi työntekijää."
    Liiketoimintajohtaja Jukka Peltola 6.11.2003
     
  19. plehti Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    13/4/03
    Viestit:
    2078
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Asiakaspalvelussa työskentelee tällä hetkellä yli 70 työntekijää.

    T: Panu.
     
  20. consult

    Liittynyt:
    27/5/03
    Viestit:
    68
    Tykkäykset:
    0
    Tarkoittaako tämä sitä, että Sauniksella on nyt siis kokonaisuudessaan 72 henkilöä gsm-toiminteessa töissä :)
     

Jaa tämä viestiketju