1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Auttakaapa vielä kerran softien kanssa (2650)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Starlia, 8/3/05.

1. Starlia

Tykkäykset:
    1
    Eli, 2650 on puhelin ja ongelmana on .jad ja .jar tiedostot sekä yleensäkin kaikki asiat :(

Siirtelen midejä yms. kouluni puolesta oleville nettisivuilleni ja ainoat, mitä olen saanut toimimaan on midit ja .jpg kuvat. Jar-tiedostot kuittaantuvat "Tuntematon Tiedosto"-herjalla. Välillä taas on ensiksi tullut näyttöön "Tiedostoa Käsitellään", jonka jälkeen valittaa että muisti olisi täynnä, vaikka puhelin on melkein tyhjänä.

Kokeilin myöskin eMSN lite-softaa. Enpä silläkään päässyt loggautumaan mihinkään.

Olen tässä nyt pari päivää etsinyt apua kuukelista ja täältä, mutta eipä ole mikään auttanut.

Voisiko joku, mieluiten 2650 omistaja, kertoa miten h*****a olette saaneet _mitään_ toimimaan luurissanne? Apu olisi tarpeen.

Kiitos!

2. nossi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Taitaa olla softa pugi.

3. Starlia

Tykkäykset:
    1
    Bugi? Siis missä päässä? Olen kokeillut jo _niin_ montaa ohjelmaa yms. että kohta lentää seinään koko puhelin. Hermot menee.

Voisko vika olla mahdollisesti puhelimessa? Jos idiksiä, niin kertokaa vaan ihan rohkeasti.

4. nossi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vie huoltoon ja sano että softa pugittelee.

5. Starlia

Tykkäykset:
    1
    Tehdään näin! Toivottavasti auttaa. Harmittaa tosin, kun puhelin ei ole kuin 3 päivää mulla ollut... :) Hyvä, Nokia! :)

Jaa tämä viestiketju