1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Auttakaa viisaat pc suiten kanssa!

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja rippey, 26/10/04.

1. rippey

Tykkäykset:
    0
    Terve kaikki itseäni viisaammat. Nyt kaivataan pikaisesti apua ku mun pikkuaivo ei toimi data-maailmassa.

Ongelma: Mulla on tuliterä toimiva kannettava. Siinä on sisällä windows xp ja pc suite 6.4. Sit mulla on nokia 6230 ja DCU-2 kaapeli. Kannettava tunnistaa kaapeliin kytketyn puhelimen ja pystyn jopa ottamaan puhelimesta mun puhelinluettelon ja kalenterin, muokata niiden sisältöä ja sit laittaa ne takaisin puhelimeen. MUTTA en pääse mitenkään käsiksi kuviini puhelimessa enkä sen muistikortilla saatika sitten videoleikkeisiin.

Puhelin alkaa olla jo aika tosissaan tukossa enkä millään haluis tyhjentää sitä muutoin ku siirtämällä sisällön koneelle.

Joten jos vaan joku on kokenu samaa ja voittanu ongelman ni jakakaa viisauttanne pliis! Niin ja tiedän et oon ihan täys palikka ni älkää vaivautuko mainitsee sitä, heh :)

2. nimezis

nimezis

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Ehkä et jaksa odottelemaan kun se lukee muistikorttia, se kestää joskus kauan mutta voi käynnistämättä PC-suitia laita päälle infrapuna portti 6230:ssa ja sitten kohdista haluamasi tiedoston luurissa ja klikkaa Valinnat ja sieltä löytyy Lähettää ja siirtotiena infrapuna. Muista sen jälkeen laitaa luurisi tietokonelle lähemmäs näin että kajuttimen kolo (oikealta sivulta) olisi läppäriinpäin. Jos sun koneessa IR-portti niin homma hanskassa ja sun tiedostot vuorottelleen ovat läppärin työpöydällä.

3. rippey

Tykkäykset:
    0
    eipä toiminu sekään. mut mä todella kaipaisin neuvoa ton kaapelin käytöstä ku six mulla on se et sais tehokkaammin siirrettyä noita kuvia ja pätkiä puhelimesta koneeseen.

4. rippey

Tykkäykset:
    0
    No nii.

nyt on sit uusi ongelma. ison työn ja tuskan jälkeen sain hommat toimimaan ja kuvat puhelimesta koneelle mutta vaan ne kuvat jotka oli puhelimen muistissa. eli en pääse käsiksi koneen kautta muistikorttiin. siispä kysyn missä ja vika (siis muualla ku mun korvien välissä) ja mitä voisin tehdä?

5. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Tunnistaako pc-suite puhelimen?

6. rippey

Tykkäykset:
    0
    joo kyllä tunnistaa. mutta puhelimen muistikorttiin en vaan pääse käsiksi.

7. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    177
    Puhelinmalli:
    OP2
    entäs muistikortilta puhelimeen ja sitä kautta sitten läppärille? työlästä, mutta voisi onnistua.

8. paisky

Tykkäykset:
    0
    Olsiko tässä ratkaisu? Tämän vastauksen sain Nokian asiakaspalvelusta suoraan. Eli lyhennettynä jos englanti ei suju, anna muistikortille nimi ja buuttaa puhelin.

Hi,
    The problem occurs because the MMC from the sales package is
    > without name.
    > The problem is only related to MMC’s without name.
    >
    > Solution:
    > 1. Do you have the MMC card from the sales pack in the phone?
    >
    > 2. Go into Gallery in the phone menu. Does the MMC card have
    > a name next to the card icon?
    >
    > 3. If not, please select the card, go into options and rename
    > the card. To be safe, do not use other signs than normal
    > alphabet and numbers.
    >
    > 4. Turn the phone off and on again.

9. lauri_rosvall

Tykkäykset:
    0
    toi toimi ainaki mulla ni varmaan sullakin

10. Opa17.1

Tykkäykset:
    0
    sama vika

joo, sama vika oli mullakin alkuun ja tuesta vastailivat, et nimi pitää antaa muistikortille.
    niinkus edellämainitut kertoivat.
    ...jännä että sitä ei ole saatu ohjekirjaan, tuntuu monella olevan sama vika ;)

Jaa tämä viestiketju