1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Auttakaa nyt p*rkele..

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja NamuKena, 11/5/03.

1. NamuKena

Tykkäykset:
    0
    Siis vielä kertaalleen tätä kysytään, ja jos joku tietää miten, niin kertokoon sen minulle mailina namukena@tosikiva.net tai kirjoittakoon tänne, ehkä minä täältäkin sen vastauksen luen..: Mulla on tuo PC-suite 5,1 ja minä en saa siirrettyä kuvia luurista koneelle? Aukeaa siihen asti hyvin, kunnes tulee, että irftp.exe on suorittanut laittoman virheen.. Käytössä on siis IrDA ja aikasempi puhelin pelasi tuolla hyvin, kuin myös isäni 7650.. Siis missä vika? Ja kun tuolla on noita, jotka ovat kuviaan saaneet kännykältä koneelle (ovat nettiinkin pistäneet), niin kertokaa nyt ihmeessä, että MITEN? Kiitos.

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Otsikko saisi olla asiaasi paremmin kuvaava..

3. Tee

Tykkäykset:
    1
  4. TeaCup

Tykkäykset:
    0
    Jos haluat otsikkosi mainitsemalta taholta apua, ei sitä kannattane täältä foorumista hakea. Toivottavasti.

5. Kipe

Tykkäykset:
    0
    Mä ainakin oon (XPssä) tehny aina että puhelimessa valitsen Lähetä->Infrapuna... Tuolla tavalla oon kaikki kuvani siirtäny, eikä ole mitään ongelmia tullunna...

6. Rompe

Rompe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    26
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Infrapua

Mulla kävi samoin. Jouduin tekemään itse sovelluksen infrapuna-portin omasta ohjelmasta. Eli se lukee joka 3s ja jos havaitsee lähetyksen, ottaa sen vastaan ja laittaa sen C:/saapuneet kansioon.

Jaa tämä viestiketju