1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Auttakaa Nyt Joku Maploaderin Kanssa!!!!!!!!!!

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja 251265, 13/9/07.

1. 251265

Tykkäykset:
    0
    Kuinka minä saan maploaderista kartat valikoitua??
    Latasin maploaderin, muttei se näytä yhtäkään karttavaihtoehtoa, pitää ensin "tehdä sen kanssa jotain" MUTTA MITÄ???

VALASKAA NYT JOKU.. JOOKO..?!!!!!!!!

2. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Piti oikein toinen topikki tehdä? Itse en osaa auttaa, mutta googlella löytyi paljon ohjeita.. Kannattaisi varmaan niitä selailla.

3. Anniina

Tykkäykset:
    0
    Itse tilaan firmaamme N95 ja E90 puhelimet siten, että jällenmyyjä toimittaa niiden mukana muistikortit, joisssa on halutut kartat esiasennettuna paikalleen. Eli kaikkea ei tarvitse tänä päivänä itse tehdä.

4. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4715
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Yrityksessänne kuinka moni ymmärtää että navigointi maksaa? Mahtaakohan työnantaja olla halukas maksamaan kun jokainen työntekijä navigoi itsensä mökille viikonloppuna.

Tänä päivänä ei kaikkea tarvitse itse tehdä josta hyvänä todisteena onkin ihmisten uusavuttomuus. Hieno mentaliteetti sinulla.

Seuraavaksi varmaan kysyt miten teetä keitetään kun ei kaikkea tarvi itse tehdä/osata.

5. Anniina

Tykkäykset:
    0
    Siis hetkinen, ei tuo navigointi maksa meille mitään, firmassa näillä N95&E90 käyttäjillä on rajaton datapaketti käytössä ja noita käytetään vain Suomessa. Ja ne esiasennetut kartat ovat siis niitä Nokian ilmaisia. Meinaatko että vaikka minun pitäisi kuitenkin mieluummin käyttää omaa työaikaani ja asentaa ihmisille nuo kartat, jotka siis nyt myyjämme ystävällisesti asentaa valmiiksi? Juu ja kyllä teenkeitot ja vähän muutakin onnistuu...

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mistä ohjelmasta puhut?
    Nokia Maps (kartat) on maksullinen navigoinnissa, kartoista ei veloiteta, ja kun kerroit että kartat tulee valmiina muistikortilla niin ei niistä synny datasiirtomaksujakaan.

Jos käyttäjät käyttävät työssään ko naivgointia, niin siitä tietenkään synny siviilikäytössä lisäkustannuksia firmalle, ongelma on lähinnä verottaja.

Toki jos käyttäjä maksaa itse navigoinnin niin ei sekään lisää firman kustannuksia.

Jep, on aivan älytöntä alkaa käyttämää firmanaikaa karttojen asenteluun, eli halvemmaksi tulee että maksaa myyjälle että paketti tulee valmiina.

7. inkavuori

Tykkäykset:
    0
    Nokia Maploader

Hei ! Minulla ainakin toimii se ohjelma eli sinun pitää saada ekaks menemään Nokian sivulle siinä tulee N 95 kuva ja sen jälkeen englanninkielistä tekstiä kohdat 1.2.3 pyytää siinävaiheessa kytkemään puhelimenpiuhan kiinni. ja ok valinnoilla mennee karttatilaan jossa näyttää sitten karttavalikot America,Europe Africa,Asia ja Australia ja eikun sitten valikoit kartan ! Huom. jos en väärin ymmärtänyt sitä englanninkielistä tekstiä siinä alussa niin olisi kait hyvä antaa esim 1 ladata sen itse sitä karttaa serveriltä ( puhelimen) ja se siinävaiheessa kait blokkautuu ja tunnistautuu serverille ! Joku viisaampi vois kertoa paremmin ! Ja eikun yrittämään !

Jaa tämä viestiketju