1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Autoteline T300:een?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja keith, 5/9/03.

1. keith

Tykkäykset:
    0
    Onko joku onnistunut löytämään autotelinettä T300:een. Olen etsinyt aivan tavallista telinettä, ilman pohjaliitäntöjä ja muita hienouksia. Kävin Gigantissa (sieltä löysin aikanaan hyvän telineen T65:lle) ja Biltemassa, mutta ei löytynyt T300:lle.

Hyvästä vihjeestä voisin antaa palkinnoksi hyvän T65:n telineen (arvo kokonaiset 7 euroa) pelkän postimaksun hinnalla :)

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    SonyEricssonin HCH-30 on varmaan sellainen teline joka sopii T300:n kanssa käytettäväksi. Teline on ns. yleismallinen jota voi säätää eri puhelimien mukaan. http://shop.maifon.net osoitteesta ja siellä linkistä HF-laitteet voit katsoa kuvan. Tätä varmaan löytyy muiltakin SE:n jälleenmyyjiltä

3. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Miksi ihmeessä pitää olla joku "autoteline"? Mulla on ollut käytössä aivan tavallinen 5e maksava magneetti joka liimataan autoon kojelautaan, kumipinnoitettu ei naarmuta luuria ja pitää hyvin paikoillaan eikä tarvitse porata reikiä !

4. Jussi2000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Ei paljon magneetit auta jos on litiumpolymeeriakku käytössä. Ja sitäpaitsi nykyään on saatavana asennusrautoja jotka eivät tarvitse reikien tekoa kojelautaan.

5. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Onhan siinä magneetti kiinityksessä mukana pehmeä levy jonka saa puhelimeen kiinni. :))

6. Jussi2000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Joo niinhän siinä on, mutta eriasia onkin haluaako vaaleansävyiseen puhelimeensa mustaa lätkää kiinnittää.

7. keith

Tykkäykset:
    0
    Just, kiitos tiedosta. Tuossa saattaa vaan olla sellainen ongelma, että tuon mallisessa "ylälippa" tulee meikäläisellä lämmityssäätimen tielle... Osaatko sanoa missä kohdassa telinettä on ruuvi tjms, jolla tuo kojetauluun kiinnitetään...

8. Jussi2000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Kiinnitys tapahtuu mukana tulevan asennusnivelen kanssa joka ruuvataan kiinni kojelautaan ja se taas kiinnitetään itse telineeseen. Voi olla että telineenkin saisi ruuvattua suoraan kiinni, pistä mulle mailia tai yv jos haluat vaikka kuvia ko. telineestä ja sen kiinnityksestä niin mailaan kuvat sulle.

Jaa tämä viestiketju