1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Autoteline Lumia 820:lle

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja MJH78, 18/6/13.

1. MJH78

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    ZTE Blade
    Olen etsinyt sopivaa autotelinetta Lumia 820:lle. Uusi puhelimeni on huomattavasti leveämpi kuin vanha, joten se jäi auttamatta liian pieneksi. Teline olisi hyvä nyt kun aion korvata vanhan Tomtomin puhelimen navigaattorilla.

Olen etsinyt mm. Ebaysta sopivia, mutta en ole ollut onnea. Erään ostamani telineen puhelinosa sopii vanhan tuuletinritiläkiinnitykseen, joten käytän sitä toistaiseksi.

Vaatimuksena olisi tuo tuuletinritilä kiinnitys. Se on ollut kätevin. Nykyisessä autossani tuulilasi on suhteellisen kaukana, joten lasiin kiinnitettävässä telineessä pitäisi olla suhteellisen pitkä varsi. Ja muutenkin pitäisin sen alueen autosta vapaana esteistä. Navigaattoria olen pitänyt ratin vasemmalla puolella tuulilasissa kiinni, joten sinne kyllä sopivi lasiin kiinnitettävä malli.

Joten onko ehdotuksia, mikä olisi hyvä malli. Olen huomannut että painikkeiden sijoittelu on hieman hankala Lumia 820:ssä. Monissa telineissä näyttää olevan leveät pehmusteet jotka painavat herkästi niitä.

2. tonz Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    373
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 950 dualsim
    Vaikkei ole ritiläkiinnitystä, niin cr-200 langattoman latauksen ansiosta harkinnan arvoinen. Paketissa tulee jatkojohtokin, joten piuhan saa yltämään vähän kauemmaksikin. Johdolle tulee myös liimattavia kiinnikkeitä mukana. Etäisyys on tietysti yksi murhe, mutta jos kojetauluun liimattavat alustat eivät syletä, niin sellaisella saa tuotua lähemmäs käyttäjää.

Edit: cr-123 (olikohan oikea?) mallissa on aika pitkä varsi. On tosin imukupilla.

Jaa tämä viestiketju