1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myyty Asus VivoTab Note 8" / Z3740 / 2GB / 32GB / Win 8

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan tabletteja ja tietokoneita', aloittaja ezuli, 20/3/15.

1. ezuli Vieras

Takuu:
    Ostettu 10/2014
    Kuitti:
    Tilausvahvistus jossa tilausnumero
    Väri:
    Musta + Ruskea nahkakotelo
    Kunto:
    Hyvä
    Vaihto:
    ei
    Hintapyyntö:
    160
    Sijainti:
    Karstula
    Toimitustavat:
    Posti, nouto
    Vähälle käytölle jäänyt pieni tabletti, jossa oikea täysiverinen Windows! Ei siis rajoitu mihinkään kosketusnäyttösovelluksiin, vaan ihan tavalliset työpöytäohjelmat ja pelit toimii siinä missä halvassa läppärissäkin.

Kosketusnäytön lisäksi laitteessa on Wacom Stylus, jolle on säilytyspaikka laitteen rungossa eli kulkee aina mukana. Helpottaa huomattavasti, jos pitää paljon klikkailla hiirelle tarkoitetuissa ohjelmissa.

OTG-kaapelilla laitteeseen voi kytkeä näppäimistön, hiiren, tai hubin kanssa molemmat. OTG-kaapeli on ruma tee-se-itse, nätimmän saa eBaystä parilla eurolla.

Mukana tumman ruskea nahka/-muovikotelo joka toimii pystytukena jos haluaa pöydällä pitää. Kotelo ei tuki styluksen paikkaa, nappeja eikä portteja. Laite kiinnittyy muoviklipsuilla, eli ei sellaisella rumalla 1cm nahkareunuksella kuin halvimmissa koteloissa.

Käyttö jäi pelkäksi pelailuksi, joten myydään pois läppärin tieltä.

Laitteen mukana tuli MS Office 2013 (pysyvä, ei 365 vuositilaus), mutta sen aktivoin tällä laitteella enkä muista rekisteröityikö se johonkin käyttäjä tunnukseen vai miten. Laitan lapun kuitenkin mukaan jolla saa yrittää. Itse en tuota aktivointikoodia ole millekään muulle laitteelle tarvitse, joten vähintään Microsoftille soittamalla aktivoinnin pitäisi onnistua seuraavallekin omistajalle. Lisenssi väittää kyllä olevansa nimenomaan laitteelle, joten olen lähes varma että se toimii.

2. ezuli Vieras

Viikko mennyt ja YV:llä tullut kyselyitä, joten nostetaan tätä jos joku on jäänyt miettimään ja meinaa nukkua onnensa ohi.

Kuvia:
    Index of /vivotab

Viimeksi moderaattorin editoima: 27/3/15

Jaa tämä viestiketju