1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Asus PadFone normaalista poikkeavalla launcherilla

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja Hanahan, 2/10/12.

1. Hanahan

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS 2
    Tuli hankittua ko. vekotin ja tykkään kyllä kovasti, mutta se siitä tässä osiossa. Edellisen luurin SGS2 modasin täysin uusiksi Go launcher Ex:n avustuksella ja olisin kiinnostunut tekemään saman nykyiseen luuriini. Koitin tuossa jo hiukan asialla leikitellä, mutta ongelmaksi muodostuu se, kun lyö luurin sisään padiin. Padi ei osaa ainakaan launcher exää muuntaa oikein, joten se ei vaikuta kovin nätiltä. Kysymys kuuluukin, että onko kukaan saanut hommaa pelittämään jollain muulla kuin vakio launcherilla?

2. Hanahan

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS 2
    Itse itselleni vastaten. Nova Launcher tuntuis olevan paras mahdollinen ainakin meikäläiselle. Launcher pysyy muuttumattomattomana vaikka puhelimen liittää padiin. Yksi bugi löytyy eli liittäessä puhelimen padiin avautuu viimeisin avoinna ollut appsi automaattisesti. Eli vaikka puhelin olisi kiinni yhdistettäessä, niin näytön avatessa avautuu myös viimeisenä auki ollut ohjelma esim. viestit. Ei tosin haittaa ainakaan mua lainkaan. Muuten toimii erittäin hyvin ja saa modifioitua todella hyvin. Otin tuosta Novasta vielä maksullisen version.

3. Rapis

Rapis Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    85
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold
    Itse kanssa jonku aikaa pitelin novaa, mutta widgettejä tab puolella laitellessa ne oli sitten puhelimessa aina viturallaan. Olen päättäny pysyä sitten tuossa vakio laucherissa =)

Jaa tämä viestiketju