1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Asiallista infoa siitä, että miksi tämä puhelin on ihan romu

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Rewes, 28/2/03.

1. Rewes

Rewes

Tykkäykset:
    0
    Kyseessä on siis Nokian 7210, jonka ostin nätin ulkonäön, sopivan koon ja värinäytön takia, muutama kuukausi sitten. Puhelin on toiminut ihan hyvin muuten, mutta....
    1.aina välillä puhelin päättää sammuttaa itsensä
    2.näyttö on ruvennut tummumaan, aivan kuin "patterit" olisivat lopussa
    3. SIM-kortti hylätty -teksti ilmestyy ruutuun
    4. Puhelin kysyy (aina välillä)PIN-koodia ennen, kuin suostuu lähettämään SMS-viestin

Ja kaiken huippuna tänään, Nokian ihmelaite rupesi soimaan (joku siis soitti siihen), mutta puhelin pysyi "valmiustilassa", joten puheluun ei voinut vastata. Ei auttanut muu, kuin käynnistää uudelleen (tulee jo ihan Windows ME mieleen). Joten, ennen, kuin pistän luurin Nokian huoltoon seisomaan, ajattelin kysäistä, että paljonkohan joutuisi maksamaan väliä, jos tämän luurin vaihtaisi esim 7250 -malliin tai johonkin vastaavaan (saa ehdottaa)?

2. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Huoltoon vaan. Sulla on vain vikayksilö, mutta kyllä malli ihan asiallinen on.

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    huoltoon...mulla ei ole ollut ainuttakaan noista viosta.....mun mielestä on turhaa haukkua koko malli sen perusteella jos oma malli sattuu olemaan viallinen...sillä kyllä suurin osa toimii moitteettomasti

4. Rewes

Rewes

Tykkäykset:
    0
    Ja missähän vaiheessa mä sen koko mallin sitten haukuin?

Jaa tämä viestiketju