1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Asiakaspalvelu Telian kaupassa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja TKO, 24/4/03.

1. TKO

Tykkäykset:
    0
    Olen ajatellut ostaa uuden kännykän, joten lähdin katsastamaan tämän hetken uutuudet. Menin Telian kyltein koristeltuun kauppaan. Kysyin myyjältä olisiko heillä Samsungin uutta s300 puhelinta. Myyjä kertoi, ettei moista saa kuin Gigantista. Sieltäkin ostaminen olisi vähintäänkin kyseenalaista koska ko. merkin puhelimia ei Suomessa saa huollettua. Myyjän mukaan Samsung ei todellakaan ole niitä varmatoimisimpia, joten minun kannattaisi unohtaa Samsung. Nokian puhelimet ovat kuulemma hyviä kun niitä voi huoltaa monessa paikassa meillä Suomessa. Hän myös lisäsi, että mm.Nokian 3650 alkuperäistä softaa ei kannata vaihtaa sillä nokian uudemmat softat vain sekoittavat puhelimen pahemmin.Kysyin, että löytyykö Siemensin s55, joka saattaisi käydä minulle myös. Myyjä hymähti, ettei heillä ole sitäkään eikä moton t720/i:tä. Tulossa varmasti sillä mainokset olivat jo heille kuulemma saapuneet. Kysyin mitä mieltä hän oli Samsungin ja s55:n näyttöjen eroista. Myyjä kertoi henkilökohtaisen mielipiteensä eli mielipiteen mikä ei ole juuttunut mainosteksteihin - Siemensin näyttö on jopa parempi kuin Samsungin. Olin tyrmistynyt sillä olin lukenut esim. tältä foorumilta ihan muuta. Tämän jälkeen kyseltyäni wap palveluista myyjä selitti minulle, ettei kukaan täysjärkinen enää käytä wappia vaan gprs:ää... että näin. Oliko myyjällä vain huono päivä? :)

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Heh heh, no ainakin myyjä ajatteli omaa taskuaan eikä sinua :) Nimittäin kyllä itse jos on laatutietoinen asiakas niin mielelläni Samsungin puhelimen myyn ja piste, kunhan vain hän merkistä kysyy niin tilaukseen lähtee jos niin halutaan ja tunnetusti aina kehun mahdollisuuksien mukaan merkkejä vähän laidasta laitaan, mutta toimivuuden osalta ehkä nokiaa vähiten...

3. Kirppu

Tykkäykset:
    0
    Siitä mennään mistä aita on matalin. Kun tuotetta ei ole myynnissä, niin toiset luulee että hyvä keino myydä omia on haukkua toisten tuotteita mitä ei tunne.

4. Karu Jaetkae

Tykkäykset:
    0
    Meillä on viimeisen vuoden ollut Samsungeja myynnissä. Vain yksi myydyistä koneista palautui huoltoon, mutta tuli sieltäkin virheettömänä takaisin vain arviolla, että vika olisi asiakkaan sim-kortissa.

5. Opza

Tykkäykset:
    0
    Saako tiedustella minkä kaupungin telian myymälässä?

6. PoGelius

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Tuntuu aika asiantuntevalta tyypiltä.. =)

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tänä päivänä Samsungin omistajilla ei ole mitään aihetta huoleen.A novo service huoltaa tätä merkkiä Pitäjänmäellä(Helsinki)

8. Aero

Tykkäykset:
    0
    et satu olemaan telebarin myyjä isorobalta? :) saman jutun kuulin nimittäin myös häneltä. mutta fakta on, että sampan puhelimet on laatua parhaasta päästä kaikilla segmenteillä! vuoden alusta olemme myyneet useita samppoja (pääasiassa a800) ja vain yksi huotoon lähtenyt jo valmiiksi näyttövikaisena, sekin vaihdettiin oitis uuteen suoraan huollosta. yksi mitä ajattelin telian tapauksessa, ettei heillä ole välttämättä sopimuksia tavarantoimittajien kanssa, tai olen oikeastaan aika varmakin asiasta.

9. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Totta, itselläkin erittäin hyviä kokemuksia ko. huollosta.

10. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Telian liikkeet ovat kautta aikojen (telia vaihtoehtoliike-telia) olleet hieman epämääräisiä. Myyjien palvelutason laatu on heitellyt huimasti.

11. TKO

Tykkäykset:
    0
    kyseessä oli Kempeleellä Zeppelinin Telia.. ohikulkumatkalla olin.

Jaa tämä viestiketju