erh4be
Superjäsen
- Reaktiopisteet
- 5724
- Puhelinmalli
- OnePlus 6T
Ei mitenkään jos puhut nyt tosta vain käsikäyttöisestä?Mitenkäs uudistettu malli on houkutellut?
Kyllä minä haluan Zeldan television näytölle! ?
Ei mitenkään jos puhut nyt tosta vain käsikäyttöisestä?Mitenkäs uudistettu malli on houkutellut?
Ei, tarkoitin sitä uutta punaista pakkausta. Siis normi Switchia jossa parempi akunkesto, kirkkaampi näyttö ja parannetut joyconitEi mitenkään jos puhut nyt tosta vain käsikäyttöisestä?
Kyllä minä haluan Zeldan television näytölle! ?
Ei houkuttele uusi malli, kun en käytä Switchiä käsitilassa ikinä. Pro ohjain hoitaa sitten joy-con ongelman.Onko Switchilla pelaavia? Mitenkäs uudistettu malli on houkutellut?
Itse tulee melkein aina myös pelattua telakan kautta, eli Pro ohjain käytössä. Akun kestolla ei myöskään siis niin väliä.Onko Switchilla pelaavia? Mitenkäs uudistettu malli on houkutellut?
Tämä tuli karusti itselläkin tajuttua jokunen vuos sitten, ennen oli aina tapana ostaa joko ennakkoon tai heti julkkarista kaikki kiinnostavat pelit. Sit jossain vaiheessa havahtui että tyyliin viimesestä 10 ostoksesta 8 oli vielä muoveissa hyllyssä parin kuukauden päästä ja niitä kahtakin vasta aloitellut. Nyt sit poimitaan yksitellen alelaarista joku kiinnostava, tosin Xbox Gamepass Ultimate tuli laitettua kun 2 egellä sai 14kk...jos vain olisi aikaa pelata enemmän![]()
RDR2 tuli täälläkin käytettyä puolen vuoden ajan kaikki mahdollinen ruutuaikaTämä tuli karusti itselläkin tajuttua jokunen vuos sitten, ennen oli aina tapana ostaa joko ennakkoon tai heti julkkarista kaikki kiinnostavat pelit. Sit jossain vaiheessa havahtui että tyyliin viimesestä 10 ostoksesta 8 oli vielä muoveissa hyllyssä parin kuukauden päästä ja niitä kahtakin vasta aloitellut. Nyt sit poimitaan yksitellen alelaarista joku kiinnostava, tosin Xbox Gamepass Ultimate tuli laitettua kun 2 egellä sai 14kk
Edit: Tosin RDR2 oli poikkeus tähän ja se piti heti julkkarina hommata, siinä tosin olikin sitten itselle 7 kuukautta ainoa peli mitä pelasi![]()
Mistä Gamepass Ultimate noin halvalla?tosin Xbox Gamepass Ultimate tuli laitettua kun 2 egellä sai 14kk![]()
Eikös tuo ilmotus pyöriny ihan Boxin etusivullakin.Mistä Gamepass Ultimate noin halvalla?![]()
MS:llä on hassu kamppis et päivitä ultimateen niin saat oliko 2kk 2e. Mut jos sulla on Xbox Liveä 12kk maksettuna niin silloin se muuntuu 12kk (tai jostai syystä 14kk niinku mulla) Ultimate tilaukseksi. Aikasemmin oli moinen 1e kamppis johon en tarttunut kun live veloitus oli vielä silloin kuukausi kerrallaan. Otin vuoden liveä ja tuliki sit tuo kamppis samoihin aikoihin.Mistä Gamepass Ultimate noin halvalla?![]()
Astral chains nousi hetkessä oman Switch top 3 pelilistan kärkikahinoihin, oli ihan käsittämättömän hyvä peli, viimeks ollut yhtä pahasti johonkin peliin koukussa Zelda BOTWn aikaan, sillä erolla, että Zelda vaati työpäivän verran tunteja ennen kuin nappasi mukaansa.Oli prkl lähellä että olisin Astral Chainsin ja Daemon Ex Machinan kanssa kävellyt kaupasta ulos eilen...jos vain olisi aikaa pelata enemmän![]()
Mulla ei ole boxia, Pc:lle tuota hamuan.Eikös tuo ilmotus pyöriny ihan Boxin etusivullakin.
Ei. Kyllä se on vaan loistava edelleen. Nyt alkokin tehdä mieli vähän pelailla.Saas kattoo onko aika kullannu muistot.
Itsekin latasin Pc:lle. Ps4:lla ei napannut yhtään Destiny 1.Destiny 2 koukutti pahasti.
Lataahan tuohon se restoration mod myös.Knights of the old republic 2 latasin koneelle