Asiaa Esalle

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Miksi poistat koko ajan käyttäjätunnukseni, vaikka en kirjoittaisi tuhmia enään? Se ei ole reilua!

escobar

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Sori että sotkeudun asiaan, mutta : eikö se järkikin sano että jos joku bannaa, se ei tarkoita sitä että heti tullaan _uudella nickillä_ pelleilemään?

Sama koskee kai entistä ericsoni:a.....

Jussi

Vuoden Foorumilainen 2004
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
20
Puhelinmalli
Xperia Z3
Vaikket viestiäsi minulle osoittanutkaan, niin voisin omasta puolestani vastata että "kerran keksitty on aina epäilty" pitää tässä yhteydessä hyvin paikkansa.

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4837
Puhelinmalli
S20 FE 5G
Hylätty possunen sanoi:
Miksi poistat koko ajan käyttäjätunnukseni, vaikka en kirjoittaisi tuhmia enään? Se ei ole reilua!

Voisit ensin olla pari viikkoa jäähyllä. Sen jälkeen anteeksipyyntö ja lupaus käyttäyä kunnolla, niin eiköhän sinut voi ottaa takaisin.

=Henkkis=®

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
OnePlus 3T
Kuten minä olin 2 vai 3 viikkoa jäähyllä ja sit ne otti mut takas...

JS

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
=Vili Tiikeri=® sanoi:

Pikkusen oot muuten rauhottunut. ;)

=Henkkis=®

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
OnePlus 3T
Kolikko sanoi:
=Vili Tiikeri=® sanoi:

Pikkusen oot muuten rauhottunut. ;)
Juu, ku ei oikeen sellatti kiinnosta enää... Tai no kiinnostaa, mut kesällä oon mielummin ulkona ku koneen edessä...;)

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4837
Puhelinmalli
S20 FE 5G
Esa Isopahkala sanoi:
Voisit ensin olla pari viikkoa jäähyllä. Sen jälkeen anteeksipyyntö ja lupaus käyttäyä kunnolla, niin eiköhän sinut voi ottaa takaisin.

Tuohan ei tarkoittanut, että rekisteröidytään välittömästi uudella tunnuksella (Järkevä lintu) ja jatketaan kirjoittelua --> porttikielto uudelle tunnukselle.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
iPhone 3G
Possu is back. Nimellä Mad Cow kulkee kaveri vissiin nyt.

Nyt slogani näyttäisi olevan kaikki on ihan samanlaista.

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4837
Puhelinmalli
S20 FE 5G
Poistin Mad cow:n. Ei ole sama kuin possu, mutta on aikaisemmin kirjoittanut toistasataa asiallista viestiä toisella käyttäjätunnuksella.

O.J.

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
131
Esa Isopahkala sanoi:
...aikaisemmin kirjoittanut toistasataa asiallista viestiä toisella käyttäjätunnuksella.

Ja pää tais sanoa poks;-)

JPJ

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Esa Isopahkala sanoi:
Poistin Mad cow:n. Ei ole sama kuin possu, mutta on aikaisemmin kirjoittanut toistasataa asiallista viestiä toisella käyttäjätunnuksella.

Mistä tiiät?? Ootko kattonut ip-osoitteen? Voihan olla mahollista jos niin oot tehny et vaikka pikkuveli tai joku on ollut asialla?? Siis ihan vaan veikkaus... ;o)

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4837
Puhelinmalli
S20 FE 5G
JPJ sanoi:
Mistä tiiät?? Ootko kattonut ip-osoitteen? Voihan olla mahollista jos niin oot tehny et vaikka pikkuveli tai joku on ollut asialla?? Siis ihan vaan veikkaus... ;o)

IP-osoite oli sama ja sähköposti-osoitteessa oli sama nimi.

JPJ

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Esa Isopahkala sanoi:
JPJ sanoi:

IP-osoite oli sama ja sähköposti-osoitteessa oli sama nimi.

OukkiDoukki ;o)

arivi

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10
Puhelinmalli
OP6 & HW-GT2
JPJ sanoi:
Käsittääkseni tunnuksen haltija on pääsääntöisesti vastuussa tunnuksella kirjoitetuista viesteistä. Mielestäni on aika huono selitys, että joku muu on omalta koneelta käynyt kirjoittelemassa. Siitä voi jossain tilanteessa olla vakavampiakin seurauksia jos jättää tunnuksellisia yhteyksiä muiden käytettäväksi.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Ei niin hirveän usein reippaasti yli vuoden vanhoihin viesteihin vastata :D

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Jussi sanoi:
Vaikket viestiäsi minulle osoittanutkaan, niin voisin omasta puolestani vastata että "kerran keksitty on aina epäilty" pitää tässä yhteydessä hyvin paikkansa.

Juuri näin on asiat.Itse vertaan entistä työtäni ravintolan vahtimestarina ja kerron karrikoidun esimerkin.Asiakas sikailee ja pistetään pihalle.Tulee ruikuttamaan uudestaan,että pääsee sisälle.Annetaan mahdollisuus.Taas ongelmia ja pihalle.Näitä possun kaltaisia koppavikaisia on joka paikassa riesanamme ja tulee aina olemaan.Tässä nyt ollaan menossa pahaan miinaan,jos pääsee "jäähyn jälkeen " tänne.Kuka haluaa enään vaihtaa ajatuksia tuollaisen kanssa,kun joka kerta menee överiksi hänen osaltaan.Mutta opetellaan nyt kantapään kautta tämäkin asia jälleen kerran;)

arivi

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10
Puhelinmalli
OP6 & HW-GT2
KLL sanoi:
Ei niin hirveän usein reippaasti yli vuoden vanhoihin viesteihin vastata :D
Katos pentele ;) Jonkun haun tuloksena tuli näinkin vanha topick, enkä huomannut, *hävettää*. Mutta aihe on kyllä aina ajankohtainen. heh...

Top Bottom