1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Asennustiedostojen poisto!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Elkki, 26/3/05.

1. Elkki

Tykkäykset:
    0
    Minkähän takia jotkin bt:llä siirretyistä asennustiedostoista ei suostu poistumaan "saapuneet" kansiosta? Mulla on myös käytössä FExplorer, mutta en oikeen löydä, mihin kansioon koneelta siirretyt asennustiedostot on mennyt. Poiston yhteydessä tulee tuttu viesti "Yleinen!: On jo käytössä"..
    Puhelimeni on N6600 ja käytössä Epoxin dongle.
    Osaisko joku sanoa oikean FExploreriin oikean filepathin?!?

2. AMG

Tykkäykset:
    0
    Mitenköhän se menikään...

Nyt menee ihan muistin kaiveluksi...
    Onko FExplorerissa tiedoston haku mahdollisuutta?
    Ite käytin SeleQ:ta ja siinä oli tämä elämää helpottava toiminto. Sillä haet kaikki .sis päätteiset tiedostot, eli vaikka "*.sis" hakusanaksi, näin löydät hakemasi tiedoston ilman että tarvii manuaalisesti puikkelehtia kansioissa sitä etsimässä. Sitten ei muuta kuin delete...
    Tämä siis vain jos haku ominaisuus löytyy.

3. Elkki

Tykkäykset:
    0
    Iltaa

Kyllä FExplorestakin löytyi haku toiminto, mutta se suostu ettimään tiedostoja ainoastaan siitä kansiosta, missä haku suoritettiin.. Löysin onneksi ne tiedostot yllättäen "Mail" kansion syövereistä:)

Onko muuten mulla ollut sellaista ongelmaa, että bt:n filetransfer ei näytä puhelimen tiedostoja tietokoneen näytöllä?!? Siksi alunperinkin ne asennustedostot olivatkin vastaanotetuissa viesteissä...

4. AMG

Tykkäykset:
    0
    Joo.

Hyvä että löytyivät kuitenkin!
    Muistaakseni ite en käyttänyt ees PC Suitea asennellessaeni pelejä ja muita, joten mulla asennettavat tiedostot meni aina vastaanotetuihin viesteihin. Sieltähän se asentaa ne hyvin aina itsestään oikeaan paikkaan.

Jaa tämä viestiketju