1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Apuja 5100 kanssa.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Yeezus, 14/8/03.

1. Yeezus

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys.

Kävin sitten ostamassa 5100 kun sitä tarjottiin kaupassa 230erkillä koska se oli kuukauden käytetty. Mukana ei tietty tullut mitään manuaalia joten kyselen nyt täällä kun en liikkeessä älynnyt. Notta pidemmittä puheitta:

1. Minnekäköhän se kuuloke tungetaan? Jep, siis en tiedä missä on se aukko :)

2. Miten hyvin lämpö ja desibeli mittarit toimivat? Pikku juttu sinänsä mutta kiinnostaa tietää josko ne ovat yhtään tarkkoja.

3. Kun katsoo kännykän oikeaa alakulmaa niin siellä näkyy semmoinen ihme viiru. Siis muuten ruutu peittää koko alueen mutta siellä näkkyyp semmoinen jänskä kirkas osa. Pikku juttu taas mutta haluasin tietää onko muillakin samanmoinen siellä.

4. Mistä siihen löytyy jotain kivoja pelejä :p (laitoinpa nyt samalla kun kerta olen tänne postaamassa, ehkä löytäisin itsekkin netistä). Tai ennemminkin mitkä on mielestänne hyviä lataamisen arvoisia pelejä?

5. Tämä on ehkä tärkein osa: joskus puhelimen näyttö tummuu, aivan kuin sammuakseen, hetkellisesti käytön aikana ja sitten palaa takaisin. Ei sinänsä haittaa käyttöä mutta jos siellä jotain rikki on, en halua odottaa sen menevän vieläkin enemmän rikki. Vuoden takuu vielä voimassa. Onko tuolle jokin selitys. Kuuluuko sellainen häröily malliin itsessään vai onko se vain minun kännyssä? Kannattaako mennä valittamaan kauppaan?

Kiitosh.

Edit: Niin ja onko tämä känny nyt sitten yhtään hyvä? :) Itse en ole mikään expertti niin kysynpä teiltä. Kivahan se ois tietää tuliko tehtyä tyhmästi vai ei.

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    1. Siellä alhaalla on semmonen kumiläppä kun avaat sen niin siinä on se kuuloke paikka.
    2. Ovat kuulemma aika tarkkoja.(en sitten tiedä)
    3.
    4. esim. www.maf.fi. Haulla löytyy jotain.
    5. Oliskohan näytössä vikaa(mulla ei ainakaan ollu) kannattaa käydä sielä liikkeessä mistä sen ostit.

Jaa tämä viestiketju