1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

APUAA... (viallinen 3310)

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja stume, 16/12/02.

1. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Elikkä on 3310.Jossa on tämmöinen vika
    -puhelin toimii/voi soittaa
    -näyttö ei ole halki,ei vaan tuu kuvaa.

Pitääkö vaihtaa näyttö?.vai mikä rassaa.Olen purkanut sen jo enkä saa korjattua vikaa

Edit: Informaatiota otsikkoon /Jussi

2. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    lisätään että puhelin on tippunut lukemattomia keroja mutta ei kastunut ETC..

3. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    uskoisin että näyttövaihtoon.... voi tietenkin olla muualla mutta kuulostaa ensisilmäykseltä siltä... olet siis kattonut että siellä ei mikään ulkoisesti ole romuna...

4. Tehoakku

Tykkäykset:
    0
    Re: APUAA...

-nakkaa puhelin ongelmajätteiden keräykseen
    -reippaile lähimpään puhelinkauppaan
    -osta puhelin, joka toimii (ei siis Nokiaa).

5. horna

Tykkäykset:
    0
    Mun 5110:n näyttöön saa kuvan, kun ottaa kuoret pois ja painelee ja liikuttelee näyttöä...

6. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Joo
    Tuota piirilevyä tutkin.OK on
    Näyttö ei ole halki edes.ihan ehjän näkönen.
    Puhelin soi,värisee,voi soittaa,kuulluu yms.Mutta kuvaa ei saa

7. villho

Tykkäykset:
    0

aah! taas tätä "Nokia on paska!" bullshittiä

8. Tehoakku

Tykkäykset:
    0

Mielestäsi aiheetta vai aiheellisesti?

9. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Haa vika taisi selvitä
    Otin lcd irti ja katoin liittimen kohdalta.Olihan siellä 3 halkemaa -->lcd ei rikki,vain liittimet.
    Kannattaisiko vaihtaa näyttö??,sain puhelimen + laturin 5€

10. villho

Tykkäykset:
    0

aiheetta,
    MINÄ olen ainakin ollut aivan tyytyväinen Nokiaan, vasta viime aikoina on muiden esim (Sony-)Ericssonin puhelimien käyttöhelppous tullut samalle tasolle kuin nokialla.

verratkaa esim 3 vuotta sitten nokia 5110 vs. Ericsson 628/688, enhän sitten tiedä jos joku tykkää käyttää MS-DOSia, vaikka tarjolla olisi windows3.1, tämä niinkuin vertauskuvana

mitä sitten jos jossakin puhelimissa on uutena tyyppivikoja, jotka saadaan pois softapäivityksillä, takuu ja huolto pelaa kuitenkin

tänä päivänä uudet puhelinmallit on tuotava mahdollisimman/niin nopeasti markkinoille, että täysi bugittomuus olisi jo jonkinlainen ihme

11. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    tuollasta aattelin mutta kun sanoit että olit tarkastanut niin en osannut sanoa, empä usko että kannatta vaihtaa jos et puhelinta tarvii, myy pois vaikka huuto.netissä ja saat varmasti nuot rahat ja ehkä vähän päällekin...

12. Tehoakku

Tykkäykset:
    0

Nyt ei tainnut olla kyse käytön helppoudesta tai oliko 5110 parempi kuin 688. Tarkoitin sitä, että nykyään törmää jatkuvasti näihin Nokian eri mallien toimintaongelmiin, jotka johtuvat huonosta laadusta. Puhelimen käyttöikä pitäisi olla vähän pidempi, kuin pari vuotta.

No, jos hyväksyy puhelimen vakavat toimintaongelmat sillä perusteella, että se on tuotu nopeasti markkinoille (tai vielä käsittämättömämmin sillä perusteella, että se tuottaa voittoa Nokialle), niin ei minulla voi siihen mitään sanomista olla. Neuvoin vaan.

edit: liittimet kuntoon softapäivityksellä? En ole ennen kuullutkaan!

13. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minä kyllä vaihtaisin sen näytön. Saat 10e käytetyn 3210 näytön melkein mistä vaan.

14. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    ööh 3310 näyttö..30€ polkumyynnissä

15. villho

Tykkäykset:
    0
    no tasan yhdessäkään mun nokioista ei ole ollut mitään ongelmia hardwaren kanssa. meidän perheessä edelleenkin mun vanha (3 vuotta) 5110 käytössä, akku toimii edelleenkin n 4-5 päivää, näyttö ehjä jne. ainoastaan näppäinmatto on kerran vaihdettu

eiköhän se puhelimen ikä riipu loppupeleissä siitä tavasta miten sitä käyttää. puhelimen sisällä on kuitenkin aika paljon elektroniikkaa ja hienomekaniikkaa ja etköhän sinäkin vältä kaukosäätimenkin pudottelua vaikka sieltä ei löydy sisältä oikeastaan muuta kuin yksi piirilevy.

mieti tätä seuraavan kerran kun samsung/SE/motorola tms. puhelimesi tippuu maahan tai saa sisälleen kaljaa ja kiroat valmistajan alimpaan mahdolliseen helv**tiin, koska puhelin ei toimikaan enää kuin uutena

ja sitä paitsi: minkälainen yritys ei yritä tuottaa voittoa?

omalta osaltani tämä keskustelu päättyy ainakin tähän.

16. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Olen täysin samaa mieltä

17. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Kaikilla merkeillä on huonoja kappaleita, ei siitä mihinkään pääse, viatonta puhelinta ei vielä ole keksitty. Tästä tosin on turha mainita, koska jokainen aina muodostaa niitä käsityksiään enemmän tai vielä enemmän mutu-pohjalta.

Päinvastaisena esimerkkinä esitän kuitenkin omat kokemukseni Nokian kontra Ericssonin malleista: Useasta omistamastani Nokiasta olen huollattanut muistaakseni pikaisesti kahta. Erkin puolella vasta viides t39, jonka sain, oli toimiva versio.

En kuitenkaan lähde tuomitsemaan myöskään Erkkiä sen pohjalta täysin p**ksi.

No tähän mielipiteeseen moni sitten vain hymähtää ja jatkaa yleistämistä, mutta omahan on häpeänsä ;-P

18. Tehoakku

Tykkäykset:
    0
    Onneksi olkoon!
    Ja eiköhän kaikkia puhelimia väärinkäytetä keskimäärin yhtä paljon. Silti nämä näyttöongelmat ovat pääasiassa erään firman heiniä.
    Ymmärtääksini edustamme täällä kuluttajia, joten kritisointia voiton maksimoinnista laadun kustannuksella voitanee pitää sallittuna.

Totuusherne sieraimessa?

19. Bibrok

Tykkäykset:
    0
    Kaverilla on sen 3330:ssa sama ongelma. Ratkasuks se keksi pakkasen... Nakkaa se puhelin jääpalojen viereen muutamaks minuutiks ni ptäis toimii taas hyvin vähän aikaa=)

20. villho

Tykkäykset:
    0
    sen verran vielä sanottava, että en ihan tuosta vielä hernettä vedä nenään, mutta toisaalta en myöskään boikotoi kokonaista puhelinvalmistajaa muutaman (siteeraten paavo m petäjää: koRostan MUUTAMAN) yksilön vuoksi.

mää laitan tonne yhden uuden topicin, jota voi käydä kohta lukemassa...

Jaa tämä viestiketju