1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Apua tarvitaan... : )

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Jannemobile, 7/4/03.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Kannataisiko minun vaihtaa tuo minun Siemens C55(lähes uusi) puhelimeni Nokian Golden 8850:llaan(vähän yli vuoden vanha..) ja maksaa 40eekkeriä väliä?

Onko järkeä?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mä vaihtaisin heti. Järkevyydestä en tiedä, mutta kuitenkin kyseessä on suht harvinainen ja kaunis puhelin, niin toki..

3. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Niin, sitä määkin, että ei ihan joka pojalla tuollaista aasian erikoismallia ole... : )

4. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo vaihda heti! ei järjellä ole enää asiaa tässä jutussa. ja toisekseen 40euroa ei ole mitään.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Periaatteessa se voi olla orkkis suomalainen, vaihdetuilla kultakuorilla? Mutta vaikka olisi näin, niin vaihtaisin silti.

6. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Niin, mutta siinä on englannin kielinen softa ja T9... On kuulemma tietenkin myös niitä aasian kieliä... : ) En usko kyllä että on feikki.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ok. Ja jos vielä haluat panostaa, niin suomenkielisen softan vaihto liikeessä pitäisi olla täysin mahdollista.

8. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Totta on, eikä se päivitys olisi kuin noin 20-25euroa, ei sitä päivitystä välttämättä muuten tartteis tehdä, mutta kun on toi T9... Ei viittis tekstata nopeasti jonain kiinana tai englantina... :eek:D

9. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin minkä kuntoinen se 8850 on? Kyllä minäkin vaihtaisin ellei se aivan hirveän kaltoin kohdeltu ole...

10. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Muuten ihan naarmuton ja siisti, mutta vasemmasta yläkulmasta lohjennut pieni pala mustaa muovia. Ei toi nyt minun mielestä paljoa haittaa. : )

11. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    minunkin mielestä ehdottomasti kannattaa vaihtaisi...ja itse vaihtaisin aivan heti. toi 8850 kultasena on TODELLA hieno.

edit: v*tun viisastelija!

12. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Ai munkin mielestä? hehheh... :eek:D

13. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1342
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Lukitsen viestiketjun typerän otsikon vuoksi. Seuraavalla kerralla poistan koko keskustelun. Tuollaiset otsikot ovat viime aikoina yleistyneet, joten tähän kehitykseen täytyy puuttua. Tuollaisesta otsikosta ei voi päätellä yhtään onko siellä itseä kiinnostavaa asiaa vai ei.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju