1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

APUA! Puhelinostoksilla

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja woodhead, 25/2/04.

1. woodhead

Tykkäykset:
    1
    Olen aikomassa ostaa uutta puhelinta ja olen myymässä vanhaa pois, jotta saisin rahaa, joten kaikenkaikkiaan puhelin ei saisi olla paljoa (300euroa on jo liikkaa (ihan liian liikaa))

Olen kolmeen malliin tykästynyt ja nyt haluaisin kuulla mielipiteitä, tietoja... jne... apua mallin valinnassa siis ylipäätänsä, koska itse en osaa päättää.

Vaihtoehdot ovat:
    Motorola C550
    http://www.puhelinkioski.fi/products.php?p=955b7b

Samsung SGH-X100
    http://www.puhelinkioski.fi/products.php?p=527185

ja viimeisenä, muttei kaikkein vähäisimpänä Nokia 3300
    http://www.puhelinkioski.fi/products.php?p=d7109d

Eli minua ennenkaikkea kiinnostaisivat aidon kuuloiset soittoäänet, joten Nokia 3300 voisi tarjota tässä parhaan vaihtoehdon ("True tones", olen ymmärtänyt, että koneelta voi siirtää vaikka jonkun mp3-tiedoston soittoääneksi puhelimen muistikortille), mutta mietityttää, kun se on tuollainen samanmallinen kuin N-Gage, että kuinka siihen oikein puhutaan? Samalla tavalla kuin N-Gageen? Iso miinus mikäli se tehdään niinkin typerästi (ellei käytä HF:ää).

Samsungista ja tästä nokiasta puuttuvat kamera mikä taas olisi toinen ominaisuus, jonka haluaisin puhelimeen, mutta motorolassa vastaavasti on pieni muisti (1mega), kun samsungista löytyy jopa 9megaa (paljonkos tuosta nokian mallista löytyy? 5megaa?)

Nokiassa tietäisi sen, että siihen löytyy ladattavia pelejä, ohjelmia, taustakuvia, kuvia ylipäätänsä ja soittoääniä takuuvarmasti mistä vain, kun samsungiin ja motorolaan ei ainakaan niin yleisesti ehkä?

2. desentera

Tykkäykset:
    0
    Motorolan E365?, hinta pyörii siinä ~240€. Mutta itse kysymykseen. Muita en uskalla suositella kuin 3300:aa, olen kokeillut ja ihan hyvältä vaikuttaa. Puhelimesta saa hyvän tuntuman heti. 3300:ssa on myös plussana muistikortti. :) 3300:aan puhutaan siis myös ihan "tavallisesti", eli ei samallatavalla kuin N-Gageen. Puhelimen sisäinen muisti on ~4,5MB.

3. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    3300:llaa ei ainakaan muistin takia tarvitse jättää pois laskuista, sillä siinä on muistikortti. Mukana tulevan muistikortin koko on 64 megatavua.

4. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Krhöm... Ehkä kuitenkin pysytään megatavuissa... ;)

5. desentera

Tykkäykset:
    0
    OT: Nämä tarkoittavat samaa, eli Mt=MB. Eli ei siis merkitystä kummin kirjoittaa(vaikka Mt onkin kotimaisempi...). :)

6. SilentPoet

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Corby Pro & Elisa
    Jombe taisi tarkoittaa, että mb = megabitti, eli 0,125 Mt tai MB. :)
    Eli jos nyt lähdetään pyöristämään pilkkua viilaa apuna käyttäen oikea merkintätapa olisi ollut joko 4-5 Mt tai MB

7. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miksi ei N-Gagea? vrt. 3300

8. desentera

Tykkäykset:
    0
    Jos nyt ymmärsin oikein, niin "woodhead" ei taida pitää siitä miten N-Gageen puhutaan. :)

9. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Miksei SonyEricsson T610? Hintaa nyt 299€ suurimmassa osassa nettikaupoissa. Kivijalka kaupoista voi saada myös alle 300€.

10. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Anteeksi, tuli ajatusvirhe... ;)

11. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Motossa on muistia 3 megaa.
    Kyllä noista ottaisin ehkä Sampan!
    Moto olis hyvä kun on kamera, mutta helvetin pieni ja oikeastaan surkea näyttö pudottaa pois halulistalta.
    Kameraa on kyllä kehuttu.

12. DaBackstab

Tykkäykset:
    0
  13. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    Nokia 3300 voin suositella. Siinä on hyvälaatuinen kaiutin musiikin kuuntelemista varten, joten soittoäänetkin kuulostavat hyviltä. Lisäksi mp3-soitin on muutenkin paras mitä olen puhelimessa nähnyt.

14. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Sanoisin, ytimekkäästi tähän kohtaan...X100.

Perusteluina laatu sekä muotoilun miellyttävyys. Myös näyttö on parhaimpia.

15. woodhead

Tykkäykset:
    1
    Katos... tulihan sieltä yksi ei-nokia vastauskin. Joo no olen nyt päätynyt siihen päätökseen, että seuraava puhelin on Nokia 3300 ja etsiskelen nyt ehkä käytettyä halvalla, mutta myös uusikin kelpaa, kunhan sen siis saa halvalla ;)

Mikäli puhelinkioskin hinta on se millä sieltä saisi tuon puhelimen niin taidan tilata sitten sieltä http://www.puhelinkioski.fi/products.php?p=d7109d

16. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Oma valintani olisi ollut C550:stä kehittyneempi versio E365

Jaa tämä viestiketju